Η υβριδική τεχνολογία αναπτύσσεται συνεχώς και αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές για να μειωθεί η κατανάλωση υγρών καυσίμων και να περιορισθεί η ρύπανση του περιβάλλοντος από την χρήση των αυτοκινήτων. Η ιαπωνική μάρκα Lexus έχει αναπτύξει την υβριδική τεχνολογία σε μεγάλο βαθμό και η γκάμα της περιλαμβάνει πολλά μοντέλα που διαθέτουν υβριδικό σύστημα κίνησης. Τα πολυτελή υβριδικά μοντέλα σημειώνουν αξιοσημείωτη εμπορική κίνηση στις χώρες όπου δραστηριοποιείται η ιαπωνική φίρμα.
Πρόσφατα οι πωλήσεις υβριδικών οχημάτων της Lexus ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο. Η παρουσία της μάρκας στην αγορά των υβριδικών μοντέλων ξεκίνησε με το RX 400h, το παγκοσμίως πρώτο υβριδικό πολυτελές μοντέλο, που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2005. Το αυτοκίνητο που ανέβασε τον αριθμό των υβριδικών μοντέλων Lexus σε αυτό το ορόσημο είναι ένα NX 300h. Παραδόθηκε στο Μιλάνο από τον Επικεφαλής της Lexus Europe Alain Uyttenhoven, στον αγοραστή του, Aldo Pirronello.
Από τον Απρίλιο του 2005, σταδιακά, η μάρκα έχει επεκτείνει την υβριδική γκάμα της λανσάροντας το πρώτο πλήρως υβριδικό premium sedan, GS 450h (2006), ενώ ακολούθησαν τα LS 600h (2007), HS 250h (2009) και CT 200h (2011).
Το ES 300h λανσαρίστηκε το 2012, κατόπιν τα IS 300h και GS 300h (2013), μεσαίο crossover NX 300h (2014) και το σπορ coupe RC 300h(2015). Σήμερα, η Lexus πουλά 10 υβριδικά μοντέλα και είναι η πολυτελής μάρκα με την εκτενέστερη υβριδική γκάμα.
Η Ευρώπη είναι η μεγαλύτερη υβριδική αγορά σε όλο τον κόσμο για την ιαπωνική μάρκα. Το 2015, το 64% όλων των Lexus που πουλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν υβριδικά, ποσοστό που αυξήθηκε στο 95% στη Δυτική Ευρώπη. Η Lexus είναι μακράν η μεγαλύτερη υβριδική premium μάρκα στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς πάνω από 45%, ή 77% εξαιρουμένων των plug-ins.