Σύμφωνα με την Interbrand, τον παγκόσμιο ηγέτη στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η Nissan αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα brands της Υφηλίου, για το 2015. Στην ετήσια έκθεση Best Global Brands, που δημοσιεύεται από την Interbrand, η Nissan κατετάγη στην 49η θέση για το 2015, έναντι της 56ης του 2014 και της 90ης του 2011, ενώ αποτιμάται (ως μάρκα) στα 9,08 δισεκατομμύρια δολάρια. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, φαίνεται πως η Nissan «πατάει τέρμα το γκάζι», καθώς είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα αυτοκινήτου για το τρέχον έτος. 

Μεταξύ άλλων, η συγκεκριμένη έκθεση της Interbrand επιβραβεύει τη Nissan για την αξιοποίηση μοναδικών ευκαιριών, όπως αυτής της χορηγικής συμφωνίας με το UEFA Champions League. Επιπλέον αναφορά γίνεται και στην παροχή εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών προς τους πελάτες της, όπως το Nissan Design Studio. 

Η μεθοδολογία της Interbrand εστιάζει στις εν εξελίξει επενδύσεις και στη διαχείριση του brand ως μέρος του ενεργητικού της φίρμας, λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές επιδόσεις, την βαρύτητα της μάρκας στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς από τον καταναλωτή, καθώς και τη δύναμη του brand στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.