Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, η Nissan παρουσιάζει μια ανανεωμένη έκδοση του supercar GT-R, που χαρακτηρίζεται από την εντυπωσιακή εμφάνιση εξωτερικά και εσωτερικά, καθώς και από σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα της οδήγησης και των επιδόσεων, με νέα βασικά χαρακτηριστικά. Οι συγκεκριμένες αλλαγές και βελτιώσεις, θεωρούνται και οι πιο σημαντικές που έχουν γίνει στο θρυλικό μοντέλο από το λανσάρισμά του, το 2007.
Εξωτερικά, το νέο GT-R έχει νέα μάσκα από χρώμιο με το χαρακτηριστικό σχήμα V, που άλλωστε αποτελεί και μία από τις τελευταίες «υπογραφές» στον σχεδιασμό της Nissan. Εκτός από την εμφάνιση, η νέα μάσκα, παρέχει και καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, ενώ διαθέτει και ένα νέο σχέδιο πλέγματος. Οι αλλαγές συνεχίζονται με το νέο καπό, το οποίο εκτός του ότι, ταιριάζει αισθητικά με την μάσκα, έχει ενισχυθεί σημαντικά, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες. Το σύνολο των αλλαγών στο εμπρός μέρος, συμπληρώνουν το ανασχεδιασμένο σπόιλερ, όπως και η ποδιά του προφυλακτήρα (κάτω από τους προβολείς), που προσδίδουν στο νέο GT-R χαρακτηριστικά ενός καθαρόαιμου αγωνιστικού και συμβάλουν στη δημιουργία υψηλών επιπέδων κάθετης δύναμης μπροστά.
Εκτός των παραπάνω, το αεροδυναμικό σχήμα του GT-R έχει ενισχυθεί και με τα νέα μαρσπιέ που πλέον βγαίνουν προς τα έξω, προκειμένου να βελτιωθεί η ροή του αέρα.
Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου οι αλλαγές είναι εκτεταμένες και λεπτομερείς, με το σήμα κατατεθέν των τεσσάρων φωτεινών δακτυλίων να παραμένει, σε συνδυασμό με ένα νέο σχήμα που συμβάλει στη βελτίωση της ροής του αέρα, αλλά και με την προσθήκη αεραγωγών στα πίσω πλευρά και δίπλα από τις απολήξεις της εξάτμισης. Επίσης, η νέα μεσαία γραμμή που χωρίζει το κάτω μαύρο τμήμα του προφυλακτήρα από το σώμα του αυτοκινήτου, έχει δώσει μια πιο επιθετική εμφάνιση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αυτές οι εξωτερικές αλλαγές δεν οδηγούν μόνο σε μια πιο σπορ εμφάνιση, αλλά και σε καλύτερη αεροδυναμική με μικρότερη αντίσταση, διατηρώντας παράλληλα την ίδια ποσότητα κάθετης δύναμης με τον τρέχων GT-R και αποσκοπώντας στην απόλυτη σταθερότητα του οχήματος σε υψηλές ταχύτητες.
Στο εσωτερικό, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι καινούρια και φέρουν επένδυση από δέρμα υψηλής ποιότητας, έντεχνα δουλεμένο από τα εγγυημένα χέρια των Takumi. Το σχήμα του ταμπλό υιοθετεί μια «οριζόντια ροή» που προσφέρει αίσθηση αυξημένης σταθερότητας για τους επιβάτες, ενώ η γραμμή που εκτείνεται από το ταμπλό οργάνων έως την κεντρική κονσόλα, δίνει ένα ξεχωριστό αλλά και διακριτικό, οδηγοκεντρικό περιβάλλον στην καμπίνα.
Στο κέντρο της κονσόλας, η ολοκληρωμένη μονάδα πλοήγησης και ηχοσυστήματος, έχει πλέον μόνο 11 διακόπτες (αντί 27 που είχε το προηγούμενο μοντέλο). Η διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτει μεγάλα εικονίδια για ακόμα καλύτερη λειτουργικότητα, ενώ η νέα εμφάνιση στον πίνακα ελέγχου, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό πολλαπλών λειτουργιών, στο μέσο της από ανθρακονήματα κονσόλας.
Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (shift paddles) έχουν τοποθετηθεί σε ένα νέο τιμόνι, επιτρέποντας στον οδηγό να αλλάζει ταχύτητες ακαριαία, χωρίς να χρειάζεται να πάρει τα χέρια του από αυτό. Τα shift paddles, όπως και τα χειριστήρια του εξαερισμού, έχουν βελτιωμένη αίσθηση και καλύτερο ήχο στον χειρισμό και την ρύθμιση.
«Καρδιά» του ανανεωμένου GT-R, ο βραβευμένος 3.8 λίτρων, V6, 24 βαλβίδων twin-turbo κινητήρας, που συναρμολογείται στο χέρι από έναν Takumi και τώρα αποδίδει 570 ίππους στις 6.800 σ.α.λ και 64,5 χγρμ ροπής. Ο κινητήρας του GT-R είναι ο ορισμός της τεχνογνωσίας και της φιλοσοφίας των Takumi. Η βελτιωμένη απόδοση στο νέο μοντέλο, που είναι το αποτέλεσμα του ακριβέστερου ελέγχου ανάφλεξης/χρονισμού των κυλίνδρων και της επιπλέον πίεσης από τους υπερσυμπιεστές, επιτρέπουν στο supercar την επίτευξη της ανώτερης επιτάχυνσης στo μεσαίο και ανώτερο εύρος στροφών του κινητήρα (3.200 σ.α.λ και πάνω).
Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνει ένα τέλεια ρυθμισμένο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που χαρακτηρίζεται από ομαλότερες αλλαγές και λιγότερο θόρυβο. Ο γνώριμος ήχος του κινητήρα του GT-R έχει επίσης αναβαθμιστεί, παρέχοντας ένα τέλειο ακουστικό αποτέλεσμα, κάτι στο οποίο βοηθούν, τόσο τα νέα τελικά κομμάτια των εξατμίσεων από τιτάνιο, όσο και το σύστημα Active Sound Enhancement (ASE).
Το GT-R, ανέκαθεν εθεωρείτο ως ένα supercar που παρέχει στον οδηγό του τη δυνατότητα χειρισμού με κινήσεις «χειρουργικής» ακρίβειας. Σε αυτή την κατεύθυνση, το νέο μοντέλο έχει υποστεί περαιτέρω βελτιώσεις, με μια πιο άκαμπτη δομή αμαξώματος και νέες αναρτήσεις που έχουν ως αποτέλεσμα ακόμα καλύτερη σταθερότητα, αλλά και υψηλότερες ταχύτητες σε γρήγορες στροφές. Η απαραίτητη πρόσφυση επιτυγχάνεται και με τα νέα ελαστικά 20 ιντσών, σε νέες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου τύπου “Y-spoke”.
Παρ ‘όλες όμως τις βελτιώσεις απόδοσης, το νέο GT-R είναι το πιο άνετο μοντέλο της σειράς που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, με «πολιτισμένο» και κομψό χαρακτήρα, που δύσκολα συναντάται σε ένα supercar υψηλών επιδόσεων. Με ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης και με καμπίνα επιβατών που παραμένει αναπηρέαστη από το θόρυβο ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, το νέο GT-R δημιουργεί μια νέα σχολή στην κατηγορία.
Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι, με φρέσκα χρώματα και με πλούσιες εκδόσεις ως προς τον εξοπλισμό του.