Η Seat κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς έκανε σημαντικά βήματα στη πορεία της προς την επίτευξη βιώσιμης κερδοφορίας. Το 2015 έκλεισε με κέρδη μετά φόρων 6 εκατομμύρια ευρώ, σε σύγκριση με ζημιές 66 εκατομμυρίων ευρώ το 2014. Η αύξηση των πωλήσεων και το προϊοντικό mix με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, ήταν οι δύο κύριες αιτίες πίσω από αυτή την αλλαγή, που έκλεισε την χρονιά με έσοδα 8,3 δισεκατομμύρια ευρώ, 11% περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτό ήταν το καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα για την εταιρεία τα τελευταία χρόνια. Το μέσο έσοδο ανά όχημα αυξήθηκε κατά 3,5%.
Η αύξηση των πωλήσεων για τρίτη συνεχόμενη χρόνια, ξεπερνώντας το φράγμα των 400.000 οχημάτων μέσα σε ένα χρόνο, ήταν το αποτέλεσμα της βελτίωσης των αγορών του Ευρωπαϊκού νότου, όπως της Ισπανίας και της Ιταλίας, η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά ανάπτυξης στη κύρια αγορά της Seat, τη Γερμανία καθώς και η επιτυχία της μάρκας στη αγορά του Μεξικού.
Η αύξηση των πωλήσεων του Leon και του Ibiza, με συνολικές πωλήσεις 160.900 οχήματα (+4,4%) και 153.600 οχήματα (+2,4%) αντίστοιχα, η σημαντική αύξηση των πωλήσεων του Alhambra (+17,2%) και η επιτυχία του Audi Q3 που παράγεται στο Martorell, συνέβαλαν επωφελώς στην αύξηση του όγκου παραγωγής και ακολούθως των εσόδων της φίρμας για έκτη συνεχόμενη χρονιά.
Με ισχυρή απόδοση των δραστηριοτήτων της, η ισπανική εταιρία ήταν σε θέση να ανταποκριθεί στην αύξηση των εξόδων για διαφήμιση και marketing, στην αύξηση των αποδοχών του προσωπικού καθώς και στην αύξηση των επενδύσεων για R&D για το λανσάρισμα των νέων μοντέλων, όπως το έργο για τη προσαρμογή της Γραμμή Παραγωγής 1 στη νέα πλατφόρμα MQB A0. Το 2015 διέθεσε 586 εκατομμύρια ευρώ για επενδύσεις R&D, 28% περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ τα τελευταία πέντε χρόνια η επένδυση συνολικά στον τομέα αυτό ανήλθε σε περίπου 2,7 δις ευρώ.
Η Seat αύξησε το 2015 την ικανότητα της να παράγει κέρδος μέσα από την κύρια δραστηριότητα της. Η εταιρεία βελτίωσε το αποτέλεσμα EBITDA (κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων) κατά 30%, φτάνοντας τα 391 εκατομμύρια ευρώ και αύξησε τις λειτουργικές ταμειακές εισροές κατά 50%, σε 781 εκατομμύρια ευρώ.
Η αύξηση των πωλήσεων και του όγκου παραγωγής επέτρεψε τη δημιουργία 350 νέων θέσεων εργασίας σε ολόκληρο τον Όμιλο, συμπεριλαμβανομένων των 100 μηχανικών στο Τεχνικό Κέντρο, που το 2015 γιόρτασε την 40η επέτειο λειτουργίας του καθώς και των 48 νέων αποφοίτων της Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης της εταιρείας. Συνολικά, η εταιρεία διέθεσε 14 εκατομμύρια ευρώ σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης για τους υπαλλήλους της το 2015.