Οι πωλήσεις οχημάτων του BMW Group πέτυχαν νέο ρεκόρ το Νοέμβριο φτάνοντας τις 209.743 μονάδες, αύξηση 6,2% από τον ίδιο μήνα πέρσι. Το αποτέλεσμα αυτό ανεβάζει τις φετινές πωλήσεις στις 2.152.393, αύξηση 5,8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα (11 μήνες) πέρσι.
«Πετύχαμε έναν ακόμα μήνα σταθερής ανόδου για όλες τις premium μάρκες του BMW Group», δήλωσε ο Dr Ίαν Ρόμπερτσον, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, Υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ BMW. «Αυξάνουμε τις πωλήσεις μας κάθε μήνα από το Νοέμβριο του 2011 – πέντε χρόνια συνεχούς ανοδικής πορείας, σύμφωνα με την επέκταση της προϊοντικής μας γκάμας. Η προσθήκη ηλεκτρικών οχημάτων έχει συντελέσει σημαντικά σε αυτή την άνοδο, ενώ η εν λόγω κατηγορία αυξάνεται μήνα με το μήνα», πρόσθεσε.
Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, 1.824.490 οχήματα BMW πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο, 5,6% επιπλέον συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Το Νοέμβριο, συνολικά 177.740 μοντέλα BMW παραδόθηκαν σε πελάτες, αύξηση 5,9% μέσα σε ένα χρόνο. Η παγκόσμια τάση για τα SUV εξακολουθεί να αντανακλάται στην ισχυρή άνοδο στην οικογένεια BMW X. Οι πωλήσεις της BMW X1 το Νοέμβριο αυξήθηκαν κατά 74,4% (22.595) συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι, ενώ οι μηνιαίες πωλήσεις της BMW X5 αυξήθηκαν κατά 17,6% (15.143). Οι πωλήσεις μοντέλων BMW X τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς ανέρχονται σε 579.718, αύξηση 22,4% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι. Εν τω μεταξύ, η BMW Σειρά 7 εξακολουθεί ακάθεκτη την ανοδική πορεία της, με τις πωλήσεις Νοεμβρίου να αυξάνονται κατά 70,3% (6.883) συγκριτικά με πέρσι. Συνολικά 54.306 οχήματα της πολυτελούς ναυαρχίδας της BMW έχουν πουληθεί από την αρχή της χρονιάς (+67,6%).
Τους πρώτους έντεκα μήνες της χρονιάς, παραδόθηκαν 54.857 ηλεκτρικά οχήματα BMW σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Ο Νοέμβριος ήταν ένας ιδιαίτερα ισχυρός μήνας γι’ αυτά τα καινοτόμα μοντέλα. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι πάνω από μία στις τρεις BMW που πουλήθηκαν στην Ολλανδία είχαν ηλεκτρικό κινητήρα, ενώ το BMW i3 ήταν best seller στη Νορβηγία ανεξαρτήτως κατασκευαστή και μοντέλου. «Είναι σαφές ότι αυτές οι αγορές που υποστηρίζουν ενεργά την ηλεκτρική μετακίνηση σημειώνουν τη μεγαλύτερη επιτυχία στα οχήματα με εναλλακτικά συστήματα κίνησης», σχολίασε ο Dr Ian Robertson. Επιπλέον, δήλωσε: «Η προσθήκη των plug-in hybrid εκδόσεων των BMW Σειράς 5 και MINI Countryman το πρώτο εξάμηνο του 2017 αναμένεται να αυξήσει θεαματικά τις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων του BMW Group του χρόνου – έχουμε θέσει στους εαυτούς μας το φιλόδοξο στόχο των 100.000 μονάδων».
Οι πωλήσεις οχημάτων MINI αυξήθηκαν κατά 7,9% το Νοέμβριο με συνολικές παραδόσεις 31.593 μονάδων σε όλο τον κόσμο. Από την αρχή της χρονιάς, πουλήθηκαν συνολικά 324.417 MINI, αύξηση 7,4% από πέρσι. Τα δύο πιο πρόσφατα μοντέλα της premium μάρκας παραμένουν οι μεγαλύτεροι συντελεστές ανόδου. Συνολικά 6.624 πελάτες απέκτησαν ένα MINI Clubman το Νοέμβριο, με τις πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς να ανέρχονται σε 55.844 μονάδες παγκοσμίως. Οι πωλήσεις Νοεμβρίου του MINI Cabrio ανήλθαν στις 2.072 ενώ από την αρχή της χρονιάς έφτασαν τις 27.206.
Οι συνδυασμένες μηνιαίες πωλήσεις των BMW και MINI στην Ευρώπη ανήλθαν στις 95.079 το Νοέμβριο, αύξηση 10,6% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή χρονιά. Οι πωλήσεις από την αρχή του έτους στην περιοχή σημειώνουν άνοδο 10,0%, με τις συνολικές παραδόσεις να αγγίζουν τα 992.580 οχήματα. Όλες οι αγορές της περιοχής έχουν συμβάλλει σε αυτή την ισχυρή, φετινή άνοδο, με πολλές να πετυχαίνουν διψήφιες αυξήσεις, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο (228.698 / +10.4%), η Ιταλία (76.306 / +17,5%) και η Ισπανία (50.197 / +19,9%).
Οι πωλήσεις BMW και MINI σε Ασία σημείωσαν επίσης ισχυρή άνοδο των περασμένο μήνα με συνολικές παραδόσεις 69.520 οχημάτων το Νοέμβριο (+14,8%). Από την αρχή τις χρονιάς, συνολικά 680.540 οχήματα BMW και MINI πουλήθηκαν στην Ασία, αύξηση 9,5% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η μεγαλύτερη αγορά της περιοχής, η Ηπειρωτική Κίνα, πέτυχε αύξηση 11,2% συγκριτικά με τους πρώτους έντεκα μήνες της περσινής χρονιάς, με συνολικές πωλήσεις 472.705 οχημάτων μέσα στο 2016. Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς σε πολλές αγορές της περιοχής δείχνουν επίσης ισχυρή άνοδο: η Ιαπωνία (67.096 / +10,0%) και η Ν. Κορέα (53.962 / +10,0%) είναι δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Οι πωλήσεις BMW και MINI στην Αμερικανική ήπειρο μειώθηκαν κατά 13,5% το Νοέμβριο συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι: συνολικά 39,051 οχήματα παραδόθηκαν σε πελάτες της περιοχής. Από την αρχή της χρονιάς, οι πωλήσεις BMW και MINI στην περιοχή ανήλθαν στις 412.873, μείωση 7,7% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι. Ενώ οι πωλήσεις τους πρώτους 11 μήνες της χρονιάς ήταν αυξημένες σε Καναδά (41.326 / +5,8%) και Μεξικό (30.871 / +13,2%), η εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά των ΗΠΑ είδε τις παραδόσεις της μειώνονται κατά 10,2% (327.711).
Η φετινή χρονιά παραμένει η ισχυρότερη στην ιστορία της BMW Motorrad, με τις πωλήσεις το Νοέμβριο να ανέρχονται στις 9.375, αύξηση 19,5% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς αυξήθηκαν κατά 5,4% και να αγγίζουν συνολικά τις 136.393 παραδόσεις μοτοσικλετών και maxi-scooters τους πρώτους 11 μήνες της χρονιάς.