Με τα καλύτερα λόγια αναφέρθηκε στην Γιουνγκ ο Νίκος Δεληγιάννης, εν όψει της αναμέτρησης των δυο ομάδων.

Με τα καλύτερα λόγια αναφέρθηκε στην Γιουνγκ ο Νίκος Δεληγιάννης, εν όψει της αναμέτρησης των δυο ομάδων την Πέμπτη. Ο τερματοφύλακας του Ολυμπιακού τόνισε πως ο εφετινός στόχος όλων στην ομάδα του Πειραιά είναι η επιστροφή στην κορυφή, ενώ ανέλυσε και το πλάνο που έχει καταστρωθεί από τους «ερυθρολεύκους».

Αρχικά, ο Έλληνας τερματοφύλακας δήλωσε: «Η Γιουνγκ είναι μια πλήρης ομάδα, με βαθύ και ακριβό ρόστερ. Στόχος της είναι το Champions League, ακόμα όμως δεν έχει την ομοιογένεια που χρειάζονται ομάδες με τόσο υψηλούς στόχους. Βέβαια, μπορεί να κερδίσει οποιοδήποτε παιχνίδι, καθώς το ατομικό στοιχείο της είναι εξαιρετικό. Μπορεί να κάνει ένα ή δυο ξεσπάσματα σε κάθε αγώνα και να επικρατήσει. Στον Ολυμπιακό ξεκίνησε μια καινούρια προσπάθεια για την επαναφορά στην κορυφή. Προσπαθούμε με σωστό τρόπο, μέσω της ομαδικής δουλειάς και με κύριο συστατικό την αμυντική μας τακτική, να κρατάμε χαμηλά σκορ. Ειδικότερα όταν αντιμετωπίζουμε ομάδες όπως η Γιουνγκ».

Και συμπλήρωσε στην συνέχεια: «Φαινόμενα έλλειψης αυτοσυγκέντρωσης είναι φυσιολογικά, επειδή είμαστε στην αρχή της αγωνιστικής περιόδου. Κάτι τέτοιο, όμως, στην Κροατία είναι απαγορευτικό και με τίποτα δε θα θέλαμε να συμβεί, μια που στόχος είναι η νίκη. Στο παρελθόν έχει ξαναγίνει, όταν πάλι απέναντι στη Γιουνγκ υπήρξε ένα νεκρό διάστημα τριών λεπτών, όπου σημείωσαν τέσσερα γκολ. Και ήταν και προημιτελικός».

Επίσης, ο Δεληγιάννης αναφέρθηκε και στους προσωπικούς του στόχους: «Είναι σίγουρα η πιο ώριμη στιγμή της καριέρας μου, δεν ξέρω όμως αν είναι και η καλύτερη. Αν η καθαρίστρια σ’ ένα κτίριο είναι η καλύτερη και οι άλλοι πετάνε τα τσιγάρα τους κάτω συνεχώς, το κτίριο θα είναι βρόμικο. Όλα κρίνονται από την ομαδική αμυντική λειτουργία».

Τέλος, ο έμπειρος πολίστας αναφέρθηκε και στον τρόπο που βρήκε η διοίκηση του Γιουνγκ για τη διαφήμιση στις πλάτες των παικτών της ομάδας: «Είναι πολύ καλή κίνηση, αφού ως αθλητές του υγρού στίβου δε φοράμε ούτε φανέλες ούτε σορτσάκια, ώστε να υπάρχει άλλος τρόπος διαφήμισης χορηγών. Αν είναι και καλαίσθητο το αποτέλεσμα, ακόμα καλύτερα».