Στις 9 Ιουνίου η ταινία της Nike «The Last Game»

Την προηγούμενη Κυριακή, ο superstar του ποδοσφαίρου Cristiano Ronaldo, δημοσίευσε ένα ολιγόλεπτο βίντεο με το χαρακτήρα του να σουτάρει προς τη μεγάλη περιοχή και εκατοντάδες μυστηριώδεις αντιπάλους να συγκεντρώνονται σταδιακά.
Δημοσίευση: 06/06/2014 - 23:58
Την προηγούμενη Κυριακή, ο superstar του ποδοσφαίρου Cristiano Ronaldo, δημοσίευσε ένα ολιγόλεπτο βίντεο με το χαρακτήρα του να σουτάρει προς τη μεγάλη περιοχή και εκατοντάδες μυστηριώδεις αντιπάλους να συγκεντρώνονται σταδιακά. Την Τετάρτη, ο Neymar Jr. ανέβασε στο twitter ένα link στο οποίο εμφανίζεται το avatar του να προκαλεί σύγχυση στους ίδιους μυστηριώδεις αντιπάλους με τις τρίπλες του.

Την ίδια μέρα, ο Zlatan Ibrahimovic πόσταρε ένα βίντεο με το δικό του χαρακτήρα. Το βίντεο δείχνει έναν ωραίο συνδυασμό του 'Wayne Rooney' με τον 'Franck Ribery', που δίνει πάσα στον Zlatan για να κάνει το ψαλιδάκι, με την μπάλα να καταλήγει στο γάμμα. Σήμερα και ο Wayne Rooney ανέβασε ένα βίντεο για το τι επιφυλάσσει η ταινία για τον ίδιο.

Αυτά τα video αποτελούν μέρος του "The Last Game", της ταινίας κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους, που δημιουργήθηκε από τη Nike Football, σε συνεργασία με τη Wieden + Kennedy και την Passion Pictures. Η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός κόσμου όπου το ποδόσφαιρο έχει χάσει κάθε ομορφιά και ρίσκο, και μόνο οι καλύτεροι ποδοσφαιριστές μπορούν να σώσουν το παιχνίδι από την ολοκληρωτική εξαφάνιση.

"Προετοιμαστείτε, η ταινία κινουμένων σχεδίων "The Last Game" απαθανατίζει την αληθινή καρδιά και ψυχή του ποδοσφαίρου: να ρισκάρεις τα πάντα, να δημιουργείς μοναδικές ευκαιρίες και να παίζεις με μοναδικό στόχο τη νίκη. Η ταινία αποδεικνύει ότι η προβλεψιμότητα, η επιφυλακτικότητα και η ομοιομορφία δεν έχουν θέση στο καλό  παιχνίδι. Αυτό είναι το μήνυμα του The Last Game. Τη δημιουργήσαμε για να εμπνεύσουμε. Θέλουμε οι ποδοσφαιριστές παγκοσμίως να πάρουν το ρίσκο που θα καθορίσει την κληρονομιά που θα αφήσουν στο ποδόσφαιρο", δήλωσε ο Davide Grasso, Chief Marketing Officer της Nike.

Η ταινία "The Last Game" θα κάνει πρεμιέρα στη σελίδα www.nike.com/riskeverything στις 9 Ιουνίου.