Ο γερμανικός «κολοσσός» αθλητικών ειδών υπολογίζει πως στο πρώτο τετράμηνο του 2020 θα έχει απώλειες ύψους 1 δις ευρώ από την κινεζική αγορά.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Adidas, η γερμανική εταιρεία αναμένεται να έχει απώλειες ύψους 1 δις ευρώ στην κινεζική αγορά καθώς και 100 εκατομμυρίων στην Ιαπωνία και τη Νότιο Κορέα στο πρώτο τετράμηνο του 2020. Η Adidas ανακοίνωσε πως σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2019, υπάρχει πτώση πωλήσεων κατά 85%. 

Σχεδόν το 1/3 των πωλήσεων της Adidas προέρχεται από την Ασία. Η εταιρεία διατηρεί 12.000 καταστήματα στην Κίνα και περίπου τα μισά εξ αυτών επανεκκίνησαν τη λειτουργία τους, μετά την κρίση του κορωνοϊού. Σε παγκόσμια κλίμακα, η Adidas αναμένει αύξηση πωλήσεων 6-8% και άνοδο του κύκλου εργασιών κατά 10,5-11,8%.