Ο Πορτογάλος προπονητής, που στο παρελθόν καθοδήγησε με επιτυχία τον Ολυμπιακό, οδήγησε τον νέο του σύλλογο στη νίκη επί της Αλ Ραγιάν με 2-1 στον μεγάλο τελικό.
Με αυτή τη σπουδαία επιτυχία, η Αλ Γκαράφα επιστρέφει στις διακρίσεις, ενώ για τον Μαρτίνς αποτελεί την καλύτερη επιβεβαίωση της δουλειάς του από τη στιγμή που ανέλαβε την τεχνική ηγεσία. Ο ίδιος, μάλιστα, δεν έκρυψε τη συγκίνησή του, εκφράζοντας δημόσια την ευγνωμοσύνη του μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σε αυτήν, ο Πορτογάλος τεχνικός έπλεξε το εγκώμιο σε όλους τους συντελεστές της επιτυχίας – από τη διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο, μέχρι τους παίκτες και τους φιλάθλους που στήριξαν την ομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας στο Κύπελλο.
“Τα καταφέραμε! Γράψαμε ξανά ιστορία με αυτό το έμβλημα! Σπουδαία δουλειά από όλη την ομάδα που έδειξε μεγάλη επιθυμία να κερδίσει αυτό το τρόπαιο! Οι παίκτες, η διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο και οι οπαδοί μας αξίζουν αυτή την επιτυχία. Σας ευχαριστούμε για όλη την υποστήριξη”, ανέφερε το κείμενο το οποίο συνόδευε την ανάρτηση του πρώην προπονητή του Ολυμπιακού.