Οι Σέρβοι αποκάλυψαν πρόθεση της ΑΕΚ να προσφέρει νέο συμβόλαιο στον Μάρκο Νίκολιτς… Τι πιο αναμενόμενο θα πω εγώ να συμβεί μεταξύ των δύο πλευρών…
Ο Σέρβος προπονητής είναι ο αναμορφωτής της φετινής ΑΕΚ και αυτό το έχουν τονίσει επαννειλημένα παίκτες όπως ο Λούκα Γιόβιτς και πολλοί άλλοι ακόμα από το “κιτρινόμαυρο” ρόστερ.
Οι επιτυχίες συχνά καλύπτουν τις δύσκολες στιγμές, τις δύσκολες περιόδους, όμως η πραγματικότητα ποτέ δεν αλλάζει, ποτέ δεν διαφοροποιείται. Ο Νίκολιτς ανέλαβε το περασμένο καλοκαίρι μία ομάδα διαλυμένη πνευματικά και κατάφερε βήμα βήμα να την επαναφέρει στον δρόμο των επιτυχιών. Σεμνά, ταπεινά και αθόρυβα οδήγησε την ΑΕΚ στον θρόνο του ελληνικού ποδοσφαίρου και μέχρι τα προημιτελικά του Conference League χάνοντας στις λεπτομέρειες την πρόκριση στην τετράδα.
Ο Μάρκο Νίκολιτς, πάντα σε συνεννόηση με τον Χαβιέρ Ριμπάλτα και τον Μάριο Ηλιόπουλο δημιούργησαν το περασμένο καλοκαίρι ένα πρότζεκτ που ευτυχώς για τους ίδιους και φυσικά για τον κόσμο της ΑΕΚ λειτούργησε αμέσως. Ο Σέρβος προπονητής υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι το καλοκαίρι του 2027 όταν ανακοινώθηκε πριν από έναν χρόνο, οπότε με το έργο του να κρίνεται ήδη πετυχημένο η επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών είναι απόλυτα φυσιολογική.
Ο τεχνικός της ΑΕΚ, επίσης, είναι απόλυτα ευχαριστημένος με τις συνθήκες στην ΑΕΚ, τη συνεργασία του με το κλαμπ, αλλά και τη ζωή του στην πρωτεύουσα. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για την οικογένειά του.
Μάλιστα, αυτό είναι πολύ πιθανό να έχει συμβεί πριν την αναχώρηση της ΑΕΚ για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας, ενώ νέο συμβόλαιο θα κληθεί να υπογράψει και ο Χαβιέρ Ριμπάλτα ο οποίος επίσης δεσμεύεται με την Ένωση μέχρι το καλοκαίρι του 2027.
Το έργο των Νίκολιτς-Ριμπάλτα είναι απόλυτα πετυχημένο, ότι κι αν ακολουθήσει στη νέα σεζόν, οπότε ο Μάριος Ηλιόπουλος ορθώς προσανατολίζεται στο να κρατήσει στον “κιτρινόμαυρο” οργανισμό και μετά το καλοκαίρι του 2027…