Την πρόσληψη του Μιχάλη Γρηγορίου στην τεχνική ηγεσία του Άρη μπορεί να συνόδεψε η πεποίθηση ότι η παραμονή του εκεί θα ήταν με ημερομηνία λήξης, μέχρι το τέλος της σεζόν 2025-2026, όμως, αυτός με τη δουλειά του επέβαλε την περαιτέρω παρουσία του. Μάλιστα, με νέο διετούς διάρκειας συμβόλαιο, όπως ανακοίνωσε σήμερα (19/5) η διοίκηση των “κίτρινων”.
Το ότι επέβαλε την παρουσία του στον “κίτρινο” πάγκο δεν είναι υπερβολή! Από την πρώτη μέρα κιόλας ημέρα της ανάληψης της τεχνικής ηγεσίας, στις 26 του περασμένου Φεβρουαρίου, κάτι φώτισε στο Δασυγένειο και στο “Κλεάνθης Βικελίδης”. Μια μακρά περίοδος καταχνιάς φάνηκε ότι μένει πίσω.
Ο Γρηγορίου από το ξεκίνημα κιόλας έκανε ό,τι δεν έκανε ο προκάτοχός του, ο “πολύς” Μανόλο Χιμένεθ. Βάζοντας εξ αρχής τον εαυτό του κάτω από τον σύλλογο, του οποίου το μέγεθος έδειξε από το πρώτο δευτερόλεπτο ότι αναγνωρίζει και σέβεται, προσπάθησε να καταλάβει τις δυνατότητες των παικτών, να διαχειριστεί σωστά αυτούς και τα προβλήματά τους και να τους αφήσει να λειτουργήσουν με βάση την αξία τους.
Από τα λεγόμενα των ίδιων των παικτών, ο Έλληνας προπονητής μπορεί να μην είχε το όνομα του Χιμένεθ, όμως, τους κέρδισε από την αρχή με τη συμπεριφορά του και τις ιδέες του. Και κυρίως με το γεγονός ότι σταμάτησε να τους φορτώνει όταν έφταναν στα όριά τους, κάτι που έκανε συνεχώς ο Ισπανός προκάτοχό του.
Επιπλέον, τους άφησε να βγούνε στο γήπεδο επιθετικά. Ζήτησε από αυτούς να έχουν την κατοχή και την πρωτοβουλία, να δημιουργήσουν και να μπούνε στην αντίπαλη περιοχή, ζητώντας το γκολ. Πράγματα που τα είχαν! Τόσο η διαχείριση του έμψυχου δυναμικού, όσο και το αγωνιστικό πλάνο είχαν άμεσο αντίκτυπο στην εικόνα των “κίτρινων” στο τερέν.
Από εκείνο το πρώτο παιχνίδι με τον Γρηγορίου στον πάγκο, την 1η Μαρτίου, κόντρα στον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο, η αλλαγή προς το καλύτερο ήταν εντυπωσιακή. Διάφορα… μεταφυσικά φαινόμενα δεν επέτρεψαν στους παίκτες του Άρη να σκοράρουν εύκολα και να πάρουν νίκες. Στα πρώτα πέντε παιχνίδια, το επί μέρους ρεκόρ ήταν καμία νίκη – τρεις ισοπαλίες και δύο ήττες, με τους “κίτρινους” να μετρούν επτά δοκάρια και δύο χαμένα πέναλτι σε αυτές τις αναμετρήσεις!
Επειδή η καλή δουλειά πάντα ανταμείβεται, όμως, στα επόμενα πέντε ματς οι “κίτρινοι” είχαν μόνο νίκες. Και όχι μόνον αυτό! Μέτρησαν 13 γκολ υπέρ σε αυτές τις πέντε αναμετρήσεις (συν στον πρώτο αγώνα των πλέι οφ, τον ισόπαλο με τον Λεβαδειακό εκτός έδρας, άρα 14 σε αυτή τη διαδικασία), τη στιγμή που σε ολόκληρη την κανονική περίοδο (26 αγώνες) είχαν 20, ενώ η εικόνα της ομάδας στα παιχνίδια ήταν εξαιρετική.
Θα πει κανείς ότι από τη δεύτερη αγωνιστική των πλέι οφ και μετά δεν υπήρχε η πίεση του αποτελέσματος, καθώς το τελευταίο ευρωπαϊκό εισιτήριο είχε ήδη κριθεί με την κατάκτηση του Κυπέλλου από τον ΟΦΗ. Τα καλά δείγματα, όμως, οι “κίτρινοι” τα είχαν δώσει και νωρίτερα, πριν η ομάδα “ανοίξει” καλά και συντονιστεί πλήρως με τα “θέλω” του προπονητή.
Το μεγάλο συν για τον Γρηγορίου είναι στο φινάλε ήταν παραπάνω από φανερό ότι είχε κερδίσει τα αποδυτήρια. Οι παίκτες έβγαζαν χαρά μέσα στο παιχνίδι και μετά από αυτό, αλλά και στις προπονήσεις. Κι από εκεί είναι που ξεκινούν όλα.
Όλα τα παραπάνω προσμετρήθηκαν από τους διοικούντες, λοιπόν, και η απόφαση ήταν η αποδοχή της παραμονής του Έλληνα προπονητή. Οι διοικούντες ποντάρουν στην καλή εικόνα της ομάδας, στις καλές σχέσεις με τους παίκτες, αλλά και στο κίνητρο του Γρηγορίου να πετύχει στη σπουδαιότερη αποστολή που έχει αναλάβει μέχρι τώρα στην προπονητική του καριέρα.
Ο ίδιος, από την πλευρά του, θέλει να αρπάξει την ευκαιρία του και να διακριθεί. Ο Άρης είναι το μεγάλο του στοίχημα και δεν θέλει να σπαταλήσει τη στιγμή. Το πώς θα διαχειριστεί την κατάσταση βάζοντας μπρος τη μηχανή από την καλοκαιρινή προετοιμασία είναι κάτι που θα κριθεί στην ώρα του. Και πριν από αυτό, ποια θα είναι η συμβολή του στη διαμόρφωση του ρόστερ, που είναι μια περιπέτεια κάθε καλοκαίρι για τους “κίτρινους” από τότε που επέστρεψαν στη μεγάλη κατηγορία.