Τίτλοι τέλους έπεσαν χθες βράδυ στο Απόστολος Νικολαϊδης, σε μια δύσκολη βραδιά για τον Παναθηναϊκό.

Οι πράσινοι έπαιξαν μπάλα μόνο για 30’ λεπτά στο δεύτερο ημίχρονο και τελικά αναδείχθηκαν ισόπαλοι 2-2 με τον ΠΑΟΚ, στο τελευταίο και αποχαιρετιστήριο παιχνίδι στην ιστορική τους έδρα.

Ο ποιοτικός Ρενάτο Σάντσεζ, με την είσοδο του στον αγωνιστικό χώρο άλλαξε την εικόνα της αθηναϊκής ομάδας, που από εκείνο το σημείο και ύστερα, απέκτησε ενέργεια και ρυθμό.

Μέχρι την είσοδο του Πορτογάλου στον αγωνιστικό χώρο οι πράσινοι ήταν απογοητευτικοί και κινδύνευσαν ακόμα και με διασυρμό, καθώς ο ΠΑΟΚ έφτανε ότι ώρα ήθελε στα καρέ του Λαφόν.

Ο Παναθηναϊκός, ωστόσο παρά την βελτιωμένη εικόνα του στην επανάληψη, δεν κατάφερε να νικήσει ούτε αυτό το ματς. Δεν κέρδισε κανέναν αντίπαλο στα «play off» και προβλημάτισε με τις εμφανίσεις του. 

Πλέον, το ενδιαφέρον των οπαδών του στρέφεται στην επόμενη μέρα και στις σαρωτικές αλλαγές που πρόκειται να πραγματοποιήσει η διοίκηση. Οι άνθρωποι που κινούν τα νήματα στην αθηναϊκή ΠΑΕ προετοιμάζουν την επόμενη μέρα, με στόχο έναν πιο ελκυστικό  Παναθηναϊκό, που θα παίζει καλύτερο ποδόσφαιρο, θα αρέσει στον κόσμο και θα διεκδικήσει με αξιώσεις το πρωτάθλημα.