Ο Αγιούμπ Ελ Κααμπί στο στόχαστρο. Δίκαια;

Πρωτάθλημα τέλος για τον Ολυμπιακό! Ο Ολυμπιακός κόντρα στον ΠΑΟΚ ήταν και πάλι όπως τον περίμενε ο προπονητής. Οι «ερυθρόλευκοι» χαρακτηρίστηκαν από ένταση, δημιούργησαν αρκετές ευκαιρίες, όμως ήταν ξανά αγνώριστοι στην τελική εκτέλση. Ο Ποντένσε ξεχώρισε με την απόδοσή του, πριν σταθεί άτυχος και αποχωρήσει τραυματίας μετά από σύγκρουση με τον Μπρούνο (Σε εκείνο το σημείο ο Πορτογάλος ήταν ο καλύτερος παίκτης του Ολυμπιακού με 23 επαφές, 2 πάσες κλειδιά, 8/10 πάσες στο μισό γήπεδο του ΠΑΟΚ, δύο σουτ εκ των οποίων ένα στον στόχο), ενώ και στο δεύτερο ημίχρονο η ομάδα του Μεντιλίμπαρ διατήρησε τον έλεγχο μέχρι το γκολ του Ροντινέι. Ήταν ένα παιχνίδι που θύμισε σε μεγάλο βαθμό τη φιλοσοφία του Βάσκου τεχνικού, αλλά και την προ ημερών απόδοση του Ολυμπιακού στην Τούμπα. Οι Πειραιώτες έχουν συναισθηματικό θέμα, έχουν χάσει τη σκληράδα και τον κυνισμό τους. Λυγίζουν εύκολα, χρειάζονται 10 ευκαιρίες για 1 γκολ και επηρεάζονται από… μικροπράγματα.

Μετά το προβάδισμα και το γκολ του Τετέι στο ντέρμπι μεταξύ ΑΕΚ και Παναθηναϊκού, ο Ολυμπιακός έδειξε να χάνει την ψυχραιμία του, επιτρέποντας στον ΠΑΟΚ να ανεβάσει ρυθμό και να πιστέψει περισσότερο στην ανατροπή. Η ισοφάριση της ομάδας του Λουτσέσκου ήρθε πιο εύκολα απ’ όσο θα περίμεναν οι Πειραιώτες, μετατρέποντας μέσα σε λίγα λεπτά την ελπίδα για τίτλο σε έντονο προβληματισμό για τη μάχη του Champions League.

Ο Αγιούμπ Ελ Κααμπί βρέθηκε ξανά μακριά από τον καλό του εαυτό. Ο Μαροκινός φορ δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει σημαντικές ευκαιρίες απέναντι στον Παβλένκα, έδειξε διστακτικός στις αποφάσεις του και είχε άστοχες τελικές προσπάθειες ακόμη και σε φάσεις που έμοιαζαν ιδανικές για γκολ. Είναι ξεκάθαρο πως ο Ελ Κααμπί έχει πολλά πράγνατα στο κεφάλι του που τον επηράζουν την κρίσιμη στιγμή! Η κριτική προς το πρόσωπό του είναι αναμενόμενη, ωστόσο ο Ολυμπιακός δεν έχασε χθες τον τίτλο.

Η απουσία του για το Κύπελλο Εθνών Αφρικής και όλα όσα έλαβαν χώρα εκεί του στοίχισαν. Ο Ταρέμι δεν φάνηκε να “κουμπώνει” απόλυτα στο σύστημα του Μεντιλίμπαρ και ο Βάσκος “κρεμάστηκε” πάνω απ’ τον Ελ Κααμπί, ο οποίος ξεκάθαρα είχε ανάγκη από χρόνο αποφόρτισης. Η συζήτηση και η κριτική είναι θεμιτές, όχι όμως και η απαξίωση προς έναν ποδοσφαιριστή που έχει προσφέρει τόσα πολλά φέτος (το οξύμωρο είναι πως διανύουμε την πλέον αποδοτική σεζόν του στη Super League).

Η απογοήτευση στον Ολυμπιακό είναι δεδομένη, όμως η ομάδα καλείται να συνεχίσει. Να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστική στα δύο παιχνίδια που απομένουν και στη συνέχεια να σχεδιάσει την επόμενη μέρα ενόψει της νέας σεζόν. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Ελ Κααμπί θα παραμείνει βασικό κομμάτι αυτής της προσπάθειας.