Η Μαρία Σαράποβα παρακολούθησε από κοντά το Roland Garros και όλα τα φλας των φωτογράφων άστραψαν.

Η Ρωσίδα εμφανίστηκε στο γαλλικό τουρνουά χωρίς σουτιέν, κάτι που σχολιάστηκε από τον ξένο Τύπο. Η Σαράποβα είχε κατακτήσει δυο φορές το συγκεκριμένο τουρνουά το 2012 και 2014. Πλέον, στα 39 της απολαμβάνει την απόσυρσή της από τα κορτ.

Το σχετικό ποστάρισμα: