Οι στρίπερ στο Μόντρεαλ σχεδιάζουν μια στοχευμένη απεργία στη διάρκεια του τριημέρου για το γκραν πρι του Καναδά, το οποίο είναι προγραμματισμένο να λάβει χώρα στο “Circuit Gilles-Villeneuve” την Κυριακή 24 Μαΐου.
Η “Sex Work Autonomous Committee” (SWAC) σχεδιάζει απεργία για το Σάββατο 23 Μαΐου, ημέρα κατά την οποία είναι προγραμματισμένο να διεξαχθούν ο αγώνας σπριντ και τα επίσημα δοκιμαστικά για το καναδικό γκραν πρι, στο πλαίσιο της πρόσφατης εκστρατείας της για πλήρη εργασιακά και υπαλληλικά δικαιώματα για τα μέλη της.
Μολονότι η απεργία έχει οργανωθεί για να συμπέσει με το γκραν πρι του Καναδά, η Φόρμυλα Ένα και το ίδιο το καναδικό γκραν πρι δεν εμπλέκονται με κανέναν τρόπο.
Λόγω της… κοσμοσυρροής επισκεπτών που αναμένεται στο Μόντρεαλ για το τριήμερο του αγώνα, οι διοργανωτές γνωστοποίησαν ότι επελέγη σκόπιμα το διάστημα του καναδικού γκραν πρι για την απεργία, καθώς, όπως τονίζουν χαρακτηριστικά, η «πιο επικερδής περίοδος του έτους» ήταν «η ευκαιρία μας» να επηρεάσουν τα κέρδη των εργοδοτών τους.
«Τα κλαμπ είναι στην πιο πολυάσχολη περίοδο τους, καθιστώντας την την πιο επικερδή περίοδο του έτους για το αφεντικό μας» τονίζουν σε ανακοίνωσή τους και συμπληρώνουν: «Αυτή είναι η ευκαιρία μας να απειλήσουμε αυτό το εισόδημα και να τους επηρεάσουμε όταν πονάει περισσότερο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, παρά το γεγονός ότι η διεύθυνση κερδίζει περισσότερα χρήματα, οι χορευτές πρέπει να ανεχθούν … γενικά χειρότερες συνθήκες εργασίας».
Το κύριο αίτημα της SWAC είναι η κατάργηση του «τέλους του μπαρ», το οποίο οι στρίπερ πρέπει να πληρώνουν για να εμφανίζονται σε κλαμπ, ενώ απαιτούν τη βελτίωση της ασφάλειας και των υγειονομικών συνθηκών στην εργασία τους, καθώς και τον τερματισμό των διακρίσεων στην πρόσληψη και τον προγραμματισμό.