"Μη μου λες ότι έχω μέλλον μπροστά μου" - αυτή είναι η κεντρική ιδέα πίσω από τη νέα καμπάνια της Nike

Η καμπάνια ξεκινά σήμερα με μια νέα ταινία, η οποία παρουσιάζει τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο και αποθεώνει τη δίψα και την ανυπομονησία των νεαρών παικτών που είναι έτοιμοι ακόμη και να παραβλέψουν τους κανόνες, για να αφήσουν κι εκείνοι το σημάδι τους ανάμεσα στους καλύτερους του ποδοσφαίρου.

Η ταινία, η οποία κάνει το ντεμπούτο της στο Facebook, στο Twitter, στο Youtube και στο nikefootball.com σήμερα, θα προβληθεί επίσης στην τηλεόραση το Σάββατο 19 Μαΐου κατά τη διάρκεια του τελικού του Champions League. Πρωταγωνιστούν πολλοί από τους κορυφαίους παίκτες που θα αναμετρηθούν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί στην Πολωνία και στην Ουκρανία αυτό το καλοκαίρι, όπως οι Cristiano Ronaldo, Neymar, Andres Iniesta, Wesley Sneijder, Franck Ribery, Mario Gotze, Mesut Ozil, Yann M’Vila, Javier Hernandez και Danny Welbeck. Ειδικοί προσκεκλημένοι με σύντομες εμφανίσεις είναι οι Pep Guardiola, Laurent Blanc και ο αστέρας του μπάσκετ LeBron James.

Καθώς εκτυλίσσεται η δράση, οι θεατές μπορούν να επιλέξουν οι ίδιοι το περιεχόμενο που θα παρακολουθήσουν  με έναν μοναδικό διαδραστικό τρόπο μέσα από επιλογές σχεδιασμένες για να αποκαλύπτουν τις απόψεις των αθλητών για τη δίψα τους για επιτυχία και να εμπνέουν τους νεαρούς αθλητές ώστε να γίνουν καλύτεροι ποδοσφαιριστές. Η πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμη στην online έκδοση της ταινίας, στη διεύθυνση youtube.com/nikefootball.

“Οι νεαροί παίκτες δεν σταματούν μπροστά σε τίποτα προκειμένου να αποδείξουν ότι είναι αρκετά καλοί για να παίξουν μαζί με τους καλύτερους του αθλήματος,” είπε ο Carlos Homedes, Global Football Marketing Director. Η δίψα και η ανυπομονησία τους να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους είναι εμφανής με ένα παιχνιδιάρικο ύφος στην καμπάνια “My Time is Now”. Μια νέα γενιά παικτών δοκιμάζει τις δυνάμεις της και αυτό το καλοκαίρι θα σηματοδοτήσει μια συναρπαστική εποχή καθώς ορμούν στη σκηνή στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας.”

Αρχικά παρακολουθούμε έναν αγώνα της Γαλλίας ενάντια στην Ολλανδία, ο οποίος διακόπτεται ξαφνικά από πλήθος νεαρών παικτών που εισβάλλουν στο γήπεδο, έτοιμοι να δείξουν ότι έχουν τις ικανότητες και τη δίψα να αναμετρηθούν με τους καλύτερους στον κόσμο. Ξεχωρίζουν λόγω της ανυπομονησίας τους και της χαρακτηριστικής ασπρόμαυρης εμφάνισης που φορούν και αντικατοπτρίζουν τους παίκτες που αναζητά η Nike μέσω του “The Chance”, μιας διεθνούς εκστρατείας αναζήτησης νεαρών ταλαντούχων παικτών.

Καθώς οι νεαροί παίκτες δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους, έρχονται κοντά τους ποδοσφαιριστές από τη νέα γενιά και ονομαστοί αστέρες του αθλήματος ενώ οι ρυθμοί του αγώνα ανεβαίνουν. Ο Neymar καταπλήσσει με την εκπληκτική τεχνική και το τολμηρό παιχνίδι του, οι Gerard Pique και Andres Iniesta εμφανίζονται με σοβαρό κοστούμι σαν να βγήκαν από την αίθουσα συνεδριάσεων μιας επιχείρησης και μπαίνουν στο παιχνίδι. Ακόμα και ο μεγάλος Cristiano Ronaldo προσπαθεί να φορέσει τη χαρακτηριστική ασπρόμαυρη στολή των νεαρών παικτών, αλλά δυσκολεύεται γιατί η τελευταία φανέλα που έχει απομείνει έχει μικρό μέγεθος. Τελικά καταφέρνει να τη φορέσει και είναι έτοιμος να μπει στο παιχνίδι.

Στην καμπάνια παρουσιάζεται επίσης η Nike Clash Collection, η οποία είναι κατασκευασμένη για να εξασφαλίζει επιδόσεις σε όλους τους παίκτες και θα φορεθεί από κορυφαίους παίκτες στις σημαντικότερες αγωνιστικές στιγμές του φετινού καλοκαιριού.  Κάθε χρώμα που έχει επιλεγεί αντικατοπτρίζει την έκφραση και το στυλ παιχνιδιού του κάθε μοντέλου υποδήματος: το Mercurial Vapor VIII έχει χρώμα κόκκινο για εκρηκτική ταχύτητα, το CTR360 Maestri II μπλε για τον σίγουρο μέσο παίκτη, το T90 Laser IV πράσινο για τον “θανατηφόρο” σκόρερ και το Tiempo Legend IV έχει χρώμα μαύρο για άνετο και κλασικό στυλ.