Η Diesel συνεργάζεται με την Coca-Cola για το σχεδιασμό μιας capsule collection από ανακυκλωμένα υλικά…

…και παρουσιάζει τη THE (RE)COLLECTION, μια συλλογή που δημιουργήθηκε, κατά κύριο λόγο, από πλαστικά μπουκάλια!
Δημοσίευση: 30/09/2019 - 16:01

Αυτό το φθινόπωρο, δύο iconic brands, η Coca-Cola και η Diesel, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν τη Συλλογή The (Re)Collection, μια όμορφα σχεδιασμένη και «έξυπνη» συλλογή από ανακυκλωμένα υλικά.

Η νέα συλλογή αποτελείται από ανακυκλωμένα υλικά, όπως PET πλαστικό, που προέρχεται από πλαστικά μπουκάλια, και ανακυκλωμένο βαμβάκι, ενώ δημιουργεί μια νέα, σύγχρονη ερμηνεία της αισθητικής της Diesel, σε συνδυασμό με τη διαχρονικότητα της Coca-Cola.

Η συλλογή Τhe (Re)Collection θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη από τις 27 Σεπτεμβρίου 2019 στο DIESEL.com, ενώ η online πρόσβαση στη συλλογή θα επιτρέπεται με τη σάρωση οποιουδήποτε σήματος ανακύκλωσης παγκοσμίως.


ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ

Η The (Re)Collection συνδυάζει την αισθητική του casualwear της Diesel μαζί με τον iconic χαρακτήρα της Coca-Cola, προσφέροντας 12 βασικά κομμάτια:
Τα κομμάτια από denim είναι ένα unisex workwear τζάκετ με κόκκινη λεπτομέρεια στη ραφή, διακοσμημένο με το εικονικό λογότυπο Coca-Cola, το οποίο μπορεί να συνδυαστεί με το
workwear παντελόνι. Η συλλογή επίσης διαθέτει Hoodies, t-shirts σε διάφορα χρώματα και σκούφο.

Η Michelle Moorehead, Vice President Global Licensing & Retail της The Coca-Cola company δήλωσε:

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με τη Diesel και για αυτή τη συλλογή. Η The (Re)Collection τονίζει τη σημασία της ανακύκλωσης με έναν πολύ προσιτό τρόπο, παρουσιάζοντας κομμάτια μόδας που δημιουργούνται από ανακυκλωμένα υλικά, αλλά είναι και μια συλλογή που γιορτάζει τη μοναδικότητα του καθενός».

Η ξεχωριστή αυτή συλλογή αποτελεί αποτέλεσμα της ένωσης των DNA τόσο της Coca-Cola όσο και της DIESEL, ενώ η συνεργασία αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τα δύο brands να γιορτάσουν την ιδιαίτερη ταυτότητά τους και τα iconic προϊόντα που παράγουν.

Ο Renzo Rosso, ιδρυτής της Diesel, σχολίασε:

«Ως κορυφαία πρωτοπόρος στο denim και casual fashion, η Diesel ήταν πάντα γνωστή στον κλάδο ως καινοτόμος. Η συλλογή The (Re)Collection είναι μια συνεργασία ανάμεσα σε δύο αυθεντικά και εικονικά σήματα που δεσμεύονται να κάνουν υπεύθυνη την επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Εμπνευσμένοι από το όραμά μας για το μέλλον, συνεργαζόμαστε με την Coca-Cola για να διερευνήσουμε νέες μεθόδους δημιουργίας υφασμάτων, ενώ παράλληλα ενσωματώνουμε ανακυκλωμένα υλικά στις συλλογές μας».

Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο DIESEL.com από τις 27 Σεπτεμβρίου και από τις 7 Οκτωβρίου θα είναι στην ελληνική αγορά, στα καταστήματα Diesel, στα attica και σε επιλεγμένο δίκτυο καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο.

Δες το Video εδώ  https://youtu.be/lX7J9ANhOmI

Το concept και η εκτέλεση της καμπάνιας χειρίστηκε η Publicis Italy.

#DieselxCocaCola #TheReCollection

@diesel @cocacolagreece