Η Διεθνής Ένωση Προγραμματιστών Παιχνιδιών ζητάει νέα στάνταρ για τα lootboxes

H IGDA θέλει τα ποσοστά να είναι εμφανή για να προστατευτούν τα παιδιά.Η Διεθνής Ένωση...

H IGDA θέλει τα ποσοστά να είναι εμφανή για να προστατευτούν τα παιδιά.

Η Διεθνής Ένωση Προγραμματιστών Παιχνιδιών (IGDA) κάλεσε τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών να αναλάβει δράση για τα lootboxes πριν από τις κυβερνήσεις.

Σε μια δημοσίευση στο blog του IGDA, ο διευθύνων σύμβουλος Jen MacLean γράφει: “Τα τυχαία lootboxes είναι ένας καθιερωμένος μηχανισμός στα παιχνίδια και ένας τρόπος να διαφοροποιηθούν οι ανταμοιβές και να κρατηθεί το ενδιαφέρον των παικτών. Αλλά όταν ένας παίκτης κάνει μια αγορά ενός άγνωστου αντικειμένου με πραγματικά χρήματα, ένα loobox δηλαδή, διατρέχουμε τον κίνδυνο να ενεργοποιήσουμε τους νόμους περί τυχερών παιχνιδιών.

“Οι κανονισμοί αυτοί δεν είναι πάντοτε σαφείς και πολλοί άνθρωποι έχουν σημειώσει ότι τα lootboxes είναι απλώς ψηφιακές εκδόσεις συλλεκτικών καρτών, αλλά δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι τα βιντεοπαιχνίδια αντιμετωπίζουν αυξημένο έλεγχο, ανησυχία και ρύθμιση εξαιτίας της εμβληματικής φύσης τους”.

Για να αντιμετωπίσει αυτές τις αυξανόμενες ανησυχίες, η MacLean συνιστά μια προσέγγιση τριών επιπέδων. Καλεί τη βιομηχανία να δεσμευτεί ότι δεν θα μαρκετάρει τα lootboxes σε παιδιά, θα «αποκαλύψει σαφώς» στους παίκτες τις πιθανότητες να κερδίσουν διαφορετικές ανταμοιβές από ένα κουτί και να ξεκινήσει μια «συντονισμένη εκπαιδευτική εκστρατεία» για να διδάξει στους καταναλωτές τους διαθέσιμους γονικούς ελέγχους.

“Με τη μη λήψη σημαντικής δράσης ως βιομηχανία, και παγκόσμια κοινότητα προγραμματιστών παιχνιδιών, για την αυτορύθμιση του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα lootbox, διατρέχουμε τον πολύ πραγματικό κίνδυνο ότι οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο θα αναλάβουν αυτή τη δράση για εμάς και ίσως δημιουργήσουν σημαντικά περιοριστικούς νόμους που θα μπορούσαν να επηρεάσουν πιθανές τυχαίες ανταμοιβές στα παιχνίδια “, συνέχισε η MacLean.

“Προσφέρω τις ισχυρότερες συμβουλές μου στους προγραμματιστές παιχνιδιών και στις επιχειρήσεις διαδραστικής ψυχαγωγίας σχετικά με αυτό το ζήτημα: η αντιμετώπιση του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα lootbox είναι το σωστό και το έξυπνο πράγμα που πρέπει να κάνει η παγκόσμια βιομηχανία ανάπτυξης παιχνιδιών”.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Αυστραλιανή Γερουσία ζήτησε μια “περιεκτική αναθεώρηση” των lootbooxes, ενώ η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Ηνωμένων Πολιτειών (FTC), υπό την πίεση της Γερουσίας, συμφώνησε να διεξάγει τη δική της έρευνα.

Τον Οκτώβριο, η Ιρλανδία “έκανε πίσω” από την σήμανση των lootboxes ως τυχερά παιχνίδια, ακολουθώντας τη συμφωνία του Σεπτεμβρίου μεταξύ των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών και των ρυθμιστικών αρχών των ΗΠΑ για την αντιμετώπιση των κινδύνων του τζόγου στα βιντεοπαιχνίδια.


Αν ο Θοδωρής aka “Ankh” δεν γράφει ή δεν παίζει κάποιο MMO θα τον βρείτε στο Facebook αλλά και το YouTube.

Πηγή: IGN Greece


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.