E3 2018: Οι πρώτες πληροφορίες γύρω από το Cyberpunk 2077

Καιρός ήταν.Η αναμονή τελείωσε και επιτέλους έρχονται σιγά σιγά στο "φως" οι πρώτες πληροφορίες...

Καιρός ήταν.

Η αναμονή τελείωσε και επιτέλους έρχονται σιγά σιγά στο “φως” οι πρώτες πληροφορίες γύρω από το πολυαναμενόμενο παιχνίδι της CD Projekt Red, Cyberpunk 2077. Η developer εταιρεία της σειράς Witcher επέλεξε να παρουσιάσει εν τέλει κάτι παραπάνω από τα cinematic trailers που είχαμε δει μέχρι στιγμής, κάνοντας την αρχή στην παρουσίαση της Microsoft.

Ευτυχώς όμως, μια demo έκδοση του παιχνιδιού ήταν διαθέσιμη στο booth της εταιρείας στις αίθουσες της Ε3 2018, από όπου μάθαμε τα παρακάτω σημαντικότατα στοιχεία:

  • Η ίδια η CD Projekt περιγράφει το νέο της δημιούργημα ως “first-person RPG.”
  • Το gameplay βασίζεται σε first-person οπτική γωνία, όμως αυτό εναλλάσσεται σε third-person κατά τη διάρκεια ενός cutscene.
  • Ο/Η κεντρικός μας πρωταγωνιστής ονομάζεται V (όπως το λατινικό γράμμα ή ο πρωταγωνιστής του V for Vendetta).
  • Ο/Η V μπορεί να είναι άνδρας ή γυναίκα, ανάλογα με την επιλογή σας.
  • Μερικά από τα αρχικά στατιστικά, από τα οποία θα χρειαστεί να επιλέξουμε, θα είναι τα Strength, Constitution, Intelligence, Reflexes, Tech και Cool.
  • Τα παραπάνω στατιστικά επιλέχθηκαν έτσι ώστε να βασίζονται σε αυτά του original επιτραπέζιου RPG.
  • Στο ξεκίνημα του παιχνιδιού δεν υπάρχουν classes. Αντί αυτού, εξελίσσουμε τον ήρωα μας σύμφωνα με τις δικές μας προτιμήσεις.
  • Ο ήρωας/η ηρωίδα μας έχει στη κατοχή του/της ένα διαμέρισμα, όπου θα αποθηκεύονται όλα τα ρούχα και ο οπλισμός μας, χωρίς όμως να χρειαστεί να το επισκεφτούμε για να αλλάξουμε κάτι.
  • Ευτυχώς για όσους θέλουν να κάνουν role play έναν μεσίτη, οι παίκτες θα μπορούν να αποκτήσουν παραπάνω από ένα διαμερίσματα μέσα στο παιχνίδι.
  • Ακόμη, η οδήγηση θα είναι ένα κομμάτι του παιχνιδιού, ενώ όταν θα οδηγούμε, θα μπορούμε να διαλέξουμε first ή third person οπτική γωνία.
  • Όσο οδηγεί κανείς σε first-person, το U.I. εμφανίζεται στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου.
  • Την οδήγηση μπορούμε να την “αφήσουμε” και στο AI, από τη στιγμή βέβαια, που θα χρειαστεί να βγάλουμε τα χέρια μας από τα παράθυρα, για να αντιμετωπίσουμε τους in-game εχθρούς μας.
  • Η CD Projekt χαρακτηρίζει το Cyberpunk ως “μια περιπέτεια για ένα κοινό άνω των 18”.
  • Όπως και στο Witcher, αναλαμβάνουμε τις αποστολές μας από NPCs και έχουμε ακόμη και επιλογές διαλόγου κατά τη διάρκεια συζητήσεων.
  • Μέρη του κόσμου δεν θα είναι εξαρχής προσβάσιμα, καθώς θα πρέπει να “χτίσουμε” τη φήμη μας και να αποκτήσουμε πρόσβαση σε όλες τις περιοχές του παιχνιδιού.
  • Το UI του demo ήταν τόσο μικρό, που αποτελούνταν από μια μικρή πυξίδα και ένα quest log.
  • Αντίθετα, το UI επεκτείνεται κατά τη διάρκεια του combat, όταν και θα βλέπουμε τα ονόματα, health bars και τα levels τους.
  • Ορισμένοι εχθροί έχουν ένα ερωτηματικό δίπλα στα levels τους, κάτι που ίσως σημαίνει, ότι θα πρέπει να ενισχυθούμε περισσότερο πριν τους αντιμετωπίσουμε.
  • Οι αριθμοί damage προβάλλονται κατά τη διάρκεια του combat.
  • Υπάρχει ένα συγκεκριμένο ability, το οποίο μας επιτρέπει να “παγώσουμε” τον χρόνο.
  • Η CD Projekt επαναλαμβάνει συνεχώς πως οι επιλογές μας θα επηρεάσουν βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα την ιστορία και τον κόσμο του παιχνιδιού.
  • Τα εμπόδια που θα συναντήσουμε έχουν διάφορες λύσεις, ανάλογα με τα skills του παίκτη μας. Για παράδειγμα, ο/η V βρέθηκε κατά τη διάρκεια του demo μπροστά σε μια πόρτα, την οποία δεν μπόρεσε να περάσει με το hacking skill του, αλλά με το engineering skill.
  • Υπάρχει ακόμη ένα σύστημα “ελέγχου”, το οποίο μας επιτρέπει να ελέγξουμε προσεκτικά τα αντικείμενα που βρίσκουμε και να μάθουμε περισσότερα για το lore του παιχνιδιού.
  • Το heal γίνεται μέσω ενός αναπνευστήρα.
  • Το gunplay φαίνεται πιο αργό, συγκριτικά με τα Doom και Borderlands,αλλά πιο γρήγορο από του Fallout 4.
  • Η CD Projekt έδειξε ακόμη και μερικά late-game abilities, όπως για παράδειγμα wall running και άλλο ένα που φέρνει σε Edward Scissorhands, όπου τα χέρια του V γίνονται λεπίδες.
  • Το boss fight μας έφερε αντιμέτωπους με έναν τύπο με exoskeleton, όπου και χρειάστηκε να κρυφτούμε κάτω από αυτοκίνητα.

Μία πιο κοντινή ματιά στο trailer, αποκάλυψε περισσότερα μυστικά, γύρω από τα DLC και DRM του παιχνιδιού.

Μείνετε συντονισμένοι στο IGN για περισσότερα νέα σχετικά με το Super Mario Party και την E3 2018.


Ο Γιώργος, όταν δεν κοιμάται όρθιος, είναι αρθρογράφος του IGN Greece. Εάν θέλετε να τον κυνηγήσετε με πυρσούς και τσουγκράνες, για κάποια “πατάτα” που είπε, θα πρέπει να περιμένετε να ξεπεράσει το ending του Infinity War ή βρίστε τον στο Twitter.

Πηγή: IGN Greece


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.