Στο “Control” όμως τα πράγματα αλλάζουν.
Οι fans του Alan Wake περιμένουν πολύ καιρό για μια σωστή συνέχεια, αλλά μπορεί να μην πάρουν ποτέ μια, και αυτό ισχύει και για τους fans του Quantum Break. Ο λόγος, σύμφωνα με τον προγραμματιστή Remedy Entertainment, είναι ότι η Microsoft δεν θέλει να τα κάνει.
“Λαμβάνοντας υπόψη την ιστορία μας… το Alan Wake ήταν πραγματικά ενδιαφέρον, αλλά ήταν μια συνεργασία με τη Microsoft. Για ορισμένους λόγους, δεν πήρε ποτέ συνέχεια”, δήλωσε ο CEO της Remedy, Tero Virtala, στο GamesIndustry.biz.. “Και στο Quantum Break, επίσης, καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια για να δημιουργήσουμε τον κόσμο, τους χαρακτήρες, τις ιστορίες, αλλά εξακολουθούσε να είναι Microsoft IP και αποφάσισαν να μην το πάνε πιο πέρα. Αν ήταν δικό μας, θα μπορούσαμε να αποφασίσουμε πώς θα το δημιουργήσουμε, πώς θα το αναπτύξουμε, ποιες θα είναι οι δημιουργικές αποφάσεις που παίρνουμε; Και ίσως μια μέρα στο μέλλον, αν αποδειχθεί επιτυχής, να είναι και πάλι στα χέρια μας να αποφασίσουμε τι θα γίνει. Ήταν σημαντικό για εμάς”.
Μαθαίνοντας από αυτό, η Remedy κάνει τα πράγματα διαφορετικά αυτή τη φορά με τo Control, τo οποίo έκανε το ντεμπούτο του στην E3 τον περασμένο μήνα. O Virtala δήλωσε ότι το Control “αντιπροσωπεύει ένα νέο βήμα για τη Remedy”. Αυτό είναι εν μέρει επειδή θέλει να δημιουργήσει βραχύτερα παιχνίδια και να εργαστεί σε πολλά έργα. Αλλά είναι επίσης επειδή, για μία φορά, η Remedy θέλει να ξεκινήσει κάτι που μπορεί να συνεχιστεί αργότερα.
“Μπορούμε να δημιουργήσουμε άριστα παιχνίδια, αλλά το είδος των παιχνιδιών που κάνουμε, με τον κόσμο και τους χαρακτήρες, αξέχαστες ιστορίες – αυτά είναι συνήθως δομικά στοιχεία σε οποιαδήποτε επιχείρηση ψυχαγωγίας για franchises που θα μπορούσαν να ζήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα”, δήλωσε ο Virtala. “Και τώρα, για δεύτερη φορά, σε μια θέση όπου είχαμε κάνει όλα αυτά τα βασικά και αργότερα δεν υπήρχε η δυνατότητα να συνεχίσουμε αυτές τις ιστορίες… δεν θέλαμε να το αντιμετωπίσουμε ξανά”.
Όταν κυκλοφορήσει το 2019, το Control θα είναι το πρώτο multiconsole της Remedy από το Max Payne 2: The Fall of Max Payne του 2003.
Για περισσότερα νέα, μείνετε συντονισμένοι στο IGN Greece.
H Μαριάντζελα (Angelgraph) είναι αρθρογράφος στο eSports Dep του IGN Greece. Όταν δεν γράφει ή δεν ασχολείται με τα social media του IGN, μπορείτε να τη βρείτε στο Facebook και το Twitter. Keep Gaming, Buddies!
IGN Greece
Πηγή: IGN Greece