Gamescom 2018: Unto The End Preview

To ταξίδι της επιστροφήςΥπάρχει ένα γνωμικό που λέει ότι ποτέ δεν πρέπει να μπλέκεις τα...

To ταξίδι της επιστροφής

Υπάρχει ένα γνωμικό που λέει ότι ποτέ δεν πρέπει να μπλέκεις τα αισθηματικά με τα επαγγελματικά σου. Στην περίπτωση της αμερικανικής 2 Ton Studios δεν ισχύει κάτι τέτοιο, καθώς μιλάμε για ένα μικρό ανεξάρτητο στούντιο, το οποίο απαρτίζεται από ένα αντρόγυνο, τον Stephen Danton και την Sara Kitamura. Οι δύο developers εργάζονται τα τελευταία χρόνια στο Unto The End, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2019 από την Digital Uppercut Production.

To IGN Greece είχε την δυνατότητα να δοκιμάσει μια demo έκδοση του Unto The End στην Gamescom. και να σχηματίσει μια πρώτη εικόνα για το εν λόγω indie Action-Adventure. Οι πρώτες εντυπώσεις μας ήταν αναμφισβήτητα θετικές, καθώς όπως θα δείτε παρακάτω το Unto The End ξεχωρίζει λόγω του ιδιαίτερου συστήματος μάχης του.

Το Unto The End σας βάζει στον ρόλο ενός πολεμιστή, ο οποίος καλείται να διασχίσει την αφιλόξενη ύπαιθρο για να βρει την οικογένειά του. Το σπαθί σας είναι ο πιο πιστός σας σύμμαχος, ωστόσο θα πρέπει να εξοικειωθείτε στην χρήση του και να μάθετε να “διαβάζετε” τις κινήσεις των αντιπάλων αν θέλετε να επιβιώσετε.

Εκ πρώτης όψεως το σύστημα μάχης μας θύμισε το αντίστοιχο του Nidhogg, εντούτοις όταν μεταφέραμε την άποψή μας στους developers έδειξαν να “ενοχλούνται” (από ότι καταλάβαμε αντίστοιχα σχόλια άκουσαν και από άλλους δημοσιογράφους). Η 2 Ton Studios δικαίως ενοχλήθηκε, καθώς όπως διαπιστώσαμε στην πορεία, οι μόνες ομοιότητες που έχει το Nidhogg με το Unto The End, περιορίζονται στην 2D απεικόνιση και στο γεγονός ότι μπορείτε να επιτεθείτε “ψηλά” ή “χαμηλά” με το σπαθί σας.

Το σύστημα μάχης του Unto The End σας δίνει τη δυνατότητα να μπλοκάρετε τις επιθέσεις των αντιπάλων σας, να κάνετε dodge, να προσποιηθείτε ότι θα επιτεθείτε, αλλά και να χρησιμοποιήσετε διάφορα ranged όπλα, όπως μαχαίρια και κοντάρια. Πέρα από τα αντανακλαστικά σας θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε και το μυαλό σας, καθώς κάθε αναμέτρηση μπορεί να ολοκληρωθεί με διάφορους τρόπους, ακόμη και αναίμακτα.

Μάλιστα ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζετε κάθε εχθρό μπορεί να έχει μελλοντικές επιπτώσεις στις επόμενες αναμετρήσεις σας. Αν δείξετε π.χ έλεος σε έναν αντίπαλό σας μπορεί να ανταμειφθείτε. Εν τω μεταξύ, κάθε εχθρός που αντιμετωπίζετε έχει ένα ξεχωριστό background. Κοινώς κατά την διάρκεια του playthrough σας δεν πολεμάτε απέναντι σε άμυαλα mobs, αλλά απέναντι σε πολεμιστές που έχουν τον δικό τους κώδικα τιμής και τις δικές τους επιδιώξεις.

Το art direction, όπως φαίνεται και στα screenshots, είναι αρκετά μινιμαλιστικό παραπέμποντας σε τίτλους, όπως το Inside. Ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος αντλεί την έμπνευσή του από τα Σκανδιναβικά τοπία, όπου το χιόνι έχει κυρίαρχο ρόλο. Μινιμαλιστικό είναι και το UI, καθώς δεν υπάρχουν ενδείξεις των hit points σας. Κάθε χτύπημα που δέχεστε ή προκαλείτε έχει τις ανάλογες επιπτώσεις στα μοντέλα των εχθρών ή σε αυτό του χαρακτήρα σας. Παραδείγματος χάριν, αν δεχθείτε επίθεση θα παρατηρήσετε ότι ο ήρωάς σας αρχίζει να ματώνει, ενώ τα ρούχα του σκίζονται. Το ίδιο φυσικά ισχύει και στην περίπτωση των αντιπάλων σας.

Το Unto The End θα κυκλοφορήσει το 2019 για PC, PS4, Xbox One και Nintendo Switch.

Βρείτε τα πάντα για την Gamescom 2018 στο ειδικό hub του IGN Greece.

Πηγή: IGN Greece


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.