O Sakurai αποκαλύπτει γιατί ο Kirby ήταν ο μόνος που επέζησε το World of Light στο Super Smash Bros. Ultimate

"Καθαρά από την άποψη του game design, και με διαδικασία αποβολής, ο Kirby ήταν η προφανής...

“Καθαρά από την άποψη του game design, και με διαδικασία αποβολής, ο Kirby ήταν η προφανής επιλογή.”

Ο Masahiro Sakurai, δημιουργός του Kirby και director του Super Smash Bros. Ultimate, αποκάλυψε γιατί ο Kirby ήταν ο μοναδικός χαρακτήρας που επιβίωσε από την επίθεση στους αγαπημένους μας χαρακτήρες στο story mode του Ultimate, World of Light.

Μιλώντας στο Famitsu, ο Sakurai εξήγησε γιατί, από τους 74 χαρακτήρες του Smash, ο Kirby ήταν ο μόνος που επιβίωσε στον πρώτο cinematic του World of Light.

Πολλοί έχουν υποθέσει ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ο δημιουργός του Kirby, αλλά εξηγεί ότι «από την άποψη του game design, και με βάση μια διαδικασία αποβολής, ο Kirby ήταν η προφανής επιλογή».

Ενώ η ομάδα χρειάστηκε έναν “πειστικό λόγο για τον λόγο που ο χαρακτήρας αυτός μπορούσε να ξεπεράσει τον Galeem”, οι περισσότεροι χαρακτήρες με “κανονικές” ικανότητες αποκλείστηκαν αμέσως. Λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτή η επίθεση περιβάλλει τα “άκρα του γαλαξία” μόνο ένα όχημα που “θα μπορούσε να αψηφίσει τους νόμους της φυσικής θα λειτουργούσε”.

Ο Kirby, χάρη στο αξιόπιστο Warp Star, έχει την ικανότητα να διακτινίζεται, και αυτός είναι ο πιο πιστευτός λόγος ότι θα είναι αυτός που θα ξεφύγει και θα ζήσει για να πολεμήσει μια άλλη μέρα και να σώσει τους φίλους του.

Ο Sakurai αποκαλύπτει επίσης ότι οι άλλοι δύο χαρακτήρες που ίσως είχαν την ευκαιρία ήταν η Bayonetta και η Palutena. Ωστόσο, οι εχθροί της Bayonetta από το Purgatorio μετατράπηκαν σε πνεύματα και άλλα θεία όντα όπως ο Άδης δεν επιβίωσαν, γι ‘αυτό και αυτοί οι δύο χαρακτήρες απλώς δεν μπορούσαν να το κάνουν.

Τέλος, ήθελε έναν χαρακτήρα που ήταν απλός και εύκολος στη χρήση για τον αρχικό και όπως ίσως έχετε δει στην ταινία The Smashing Life, ο Kirby ψηφίστηκε ως ο χαρακτήρας που θα έπρεπε να παίξουν πρώτα. Δεν είχα άλλη επιλογή από τον Kirby.

Στην ίδια συνέντευξη, ο Sakurai υποσχέθηκε επίσης ότι οι παίκτες θα λάβουν ένα προηγμένο Spirit όταν παίζουν για πρώτη φορά και πως ένα Day One Patch που θα διορθώσει το σύστημα επανάληψης θα είναι απαραίτητο για εκείνους που αγόρασαν τη φυσική έκδοση.

Το Super Smash Bros. Ultimate, το οποίο έχει γίνει ο τίτλος Smash Bros. με τις περισσότερες προπωλήσεις, θα κυκλοφορήσει στις 7 Δεκεμβρίου.


Αν ο Θοδωρής aka “Ankh” δεν γράφει ή δεν παίζει κάποιο MMO θα τον βρείτε στο Facebook αλλά και το YouTube.

Πηγή: IGN Greece


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.