Ζάουμπερ: «Τρομερή ώθηση με τον Κίμι»

Ο Πέτερ Ζάουμπερ υπογράμμισε πως η συμφωνία της ομάδας του με τον Κίμι Ραϊκόνεν θα δώσει μεγάλη ώθηση τη νέα σεζόν στη Formula 1, ενώ δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την επιστροφή του Φινλανδού πιλότου.

Ο Πέτερ Ζάουμπερ υπογράμμισε πως η συμφωνία της ομάδας του με τον Κίμι Ραϊκόνεν θα δώσει μεγάλη ώθηση τη νέα σεζόν στη Formula 1, ενώ δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την επιστροφή του Φινλανδού πιλότου. Ο ιδρυτής της Sauber συμπλήρωσε πως ο Ραϊκόνεν είναι φιλόδοξος, ενώ μίλησε και για την πρώτη τους συνεργασία, όταν ο νεαρός τότε Ραϊκόνεν είχε κάνει τα πρώτα του βήματα στη Formula 1. 

Αρχικά, ο Ζάουμπερ τόνισε: «Έμαθα κατά την επίσκεψή μου στη Μόντσα, ότι υπάρχει αυτή η προοπτική. Το γεγονός, ότι έγινε πραγματικότητα, είναι ένα πολύ καλό σημάδι. Ο Κίμι έχει μία καταπληκτική φήμη στο Χίνβιλ και είναι εξαιρετικά δημοφιλής στους οπαδούς. Η ένταξή του θα δώσει σε όλη την ομάδα τρομερή ώθηση».

Στη συνέχεια δήλωσε για το αν ο Ραϊκόνεν θέλει απλά να κλείσει την καριέρα του στη συγκεκριμένη ομάδα την επόμενη σεζόν: «Ισχύει οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό. Ο Κίμι είναι τρομερά φιλόδοξος και διαισθάνεται, ότι η Sauber βρίσκεται στα πάνω της. Δεν θα είχε κάνει αυτό το βήμα πριν ένα χρόνο. Με την εμπειρία του θα βοηθήσει την ομάδα σε κάθε επίπεδο. Σκέφτηκε πολύ καλά αυτό το βήμα και δεν θα ήθελε να καταστρέψει τη φήμη του».

Ο Ζάουμπερ αναφέρθηκε και στο πως είχε ανακαλύψει τον Ραϊκόνεν το 2001: «τον χειμώνα του 2001 ήρθε στο Χίνβιλ ο Αγγλος μάνατζερ Ντέιβιντ Ρόμπερτσον. Μάλιστα, ο γιος του, Στιβ, εξακολουθεί και είναι και σήμερα μάνατζερ του Ραϊκόνεν. Ο Ρόμπερτσον μου μίλησε για ένα παιδί – θαύμα στη Formula Renault. Έναν άνδρα χωρίς συμμετοχές στη Formula 3 ή στη Formula 3000, όπως ονομαζόταν τότε η Formula 2. To ένστικτό μου έλεγε, ότι πρέπει να τον δοκιμάσουμε, αν και αυτά κοστίζουν πάντα χρήματα. Ο Κίμι ήταν ντροπαλός και λιγομίλητος. Δεν μιλούσε σχεδόν καθόλου Αγγλικά. Βασικά, δεν μιλούσε σχεδόν καθόλου. Όμως η γλώσσα του σώματός του ήταν μοναδική. Όταν τον συνάντησα για πρώτη φορά, είχα την αίσθηση, ότι διαπερνά το σώμα μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την εντυπωσιακή συνάντηση. Εδινε απλά την εικόνα της απόλυτης αποφασιστικότητας. Δεν είχε καθίσει ποτέ στο τιμόνι μίας Formula 1 ούτε είχε αλλάξει ποτέ ταχύτητες σε ένα τέτοιο μονοθέσιο. Βγήκε όμως από τα πιτ, σαν να μην τρέχει τίποτα. Οι χρόνοι των γύρων του ήταν από την πρώτη στιγμή πολύ γρήγοροι. Και ήταν απίστευτα σταθερός. Όταν τον στέλναμε στην πίστα με 30 κιλά λιγότερη βενζίνη, τότε ήταν ένα δευτερόλεπτο γρηγορότερος. Και με καινούρια ελαστικά, άλλο ένα δευτερόλεπτο. Σαν μηχανισμός ρολογιού. Δεν έχω ξαναζήσει ποτέ κάτι τέτοιο από τότε. Ήμασταν εντυπωσιασμένοι και τον προσλάβαμε».

Ο Ζάουμπερ τόνισε για τη σχέση που είχαν: «Ο Κίμι ήταν πολύ απλησίαστος για κάτι τέτοιο. Διατηρεί όμως μέχρι και σήμερα στενές σχέσεις με τον τιμ μάνατζερ της Sauber, Μπέατ Τσέντερ».

Τέλος, υπογράμμισε για το ντεμπούτο του Φινλανδού το 2001 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα: «ήταν στην Αυστραλία. Ο Κίμι βρέθηκε με τη μία στους βαθμούς και τερμάτισε έκτος. Ο Νικ Χάιντφελντ ήταν τέταρτος. Στο τέλος της σεζόν βγήκαμε τέταρτοι στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Ήταν η πιο πετυχημένη σεζόν για τη Sauber. Kαλύτερα τα πήγαμε μόνον με τη BMW, όταν καταταχθήκαμε μία φορά δεύτεροι και μία φορά τρίτοι».


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.