Ως απειλή για το μέλλον της τηλεόρασης φαίνεται η σωρεία προγραμμάτων στον CEO του FX

Πως θα τελειώσει αυτή η ιστορία;Μία απειλή στο μέλλον της τηλεόρασης αναγνώρισε ο Διευθύνων...

Πως θα τελειώσει αυτή η ιστορία;

Μία απειλή στο μέλλον της τηλεόρασης αναγνώρισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του FX Networks, John Landgraf. Η πρωτότυπη παρατήρηση του αφορά το πλήθος των προγραμμάτων που εμφανίζονται στα κανάλια και τις υπηρεσίες streaming.

Για τον Landgraf, μία πιθανή παγίδα υπερβολικά πολλής τηλεόρασης απειλεί τη βιομηχανία. Όταν τόσες μεγάλες εταιρίες, και κυρίως οι μεγάλες βιομηχανίες της ψυχαγωγίας, είναι πρόθυμες να ξοδεύουν δισεκατομμύρια σε δολάρια που μεταφράζονται σε εκατοντάδες ώρες προγράμματος, οι εξελίξεις δεν φαίνονται ιδιαίτερα θετικές.

Σε μια πρόσφατη συζήτηση του στο Variety, ο Landgraf παρατήρησε πως αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις σημαντικοί παίκτες στην ψηφιακή αγορά ροής, τα Netflix, Amazon, Disney και η μελλοντική της πλατφόρμα (Disney Play), και AT&T-Time Warner.

Η μελλοντική πλατφόρμα streaming της Disney, που πρόσφατα απέκτησε και το επίσημο όνομα Disney Play, είναι μία από τις νεώτερες προσθήκες στον τηλεοπτικό χώρο του προγράμματος και πρόκειται να κάνει την έναρξη της μέσα στο 2019. Η κίνηση της να ενταχθεί αυτόνομα στον χώρο του streaming φαίνεται λίγο ριψοκίνδυνη, αφού οι προβλέψεις θέλουν την πασίγνωστη εταιρεία ψυχαγωγίας να έχει απώλειες ύψους 300 εκατομμυρίων δολαρίων σε ετήσια έσοδα, λόγω της αποχώρησης της από το Netflix.

Το Netflix, παράλληλα, κάνει δυναμικές προσπάθειες να ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό. Μέχρι το τέλος του 2018, το μεγαλύτερο κανάλι ψηφιακής ροής επρόκειτο να κυκλοφορήσει περίπου 1000 νέα προγράμματα, επενδύοντας συνολικά το αστρονομικό ποσό των 8 δις σε πρωτότυπο υλικό. Και σαν να μην αρκούσαν οι εκατοντάδες προσθήκες αυτών των δύο καναλιών, ο τεχνολογικός γίγαντας γνωστός ως Apple έχει θέσει σε λειτουργία τα σχέδια για να βάλει στην αγορά και τη δική της πλατφόρμα.

Ο Landgraf φαίνεται να προβλέπει και τις υπόλοιπες μεγάλες ψυχαγωγικές εταιρίες, και τις πιθανές τους κινήσεις στο τηλεοπτικό μέλλον, αλλά για τώρα, κατά τον ίδιο είναι μόνο οι “Μεγάλοι 4”.

“Δεν πιστεύω πως αυτοί είναι οι τελευταίοι συνδυασμοί”, δήλωσε ο Landgraf στο Variety, προσθέτοντας, “και δεν πιστεύω πως αυτοί είναι οι τελευταίοι συμμετέχοντες. Δεν λέω πως το YouTube δεν δημιουργεί αυθεντικές σειρές ή ότι το Facebook δεν έχει τα σχέδια του. Και πρέπει να προσθέσεις την Apple. Αλλά στο πλαίσιο όπου κάποιος θα πει, ‘Εντάξει, θα πράξουμε ότι χρειαστεί- $5 δις, $10 δις- υπάρχουν μόνο τέσσερις εταιρίες… Θα με εξέπληττε, για παράδειγμα, αν το Comcast δεν έκανε, τελικά, ένα βήμα προς τη δημιουργία δικής του πλατφόρμας”.

Για τους τηλεθεατές, η τεράστια ποικιλία που προσφέρεται στον τηλεοπτικό χώρο του streaming φαίνεται συναρπαστική, και για τα στούντιο είναι μια καλή ευκαιρία για πειραματισμούς. Αλλά, ελοχεύει πάντα ο κίνδυνος της υπερφόρτωσης, κάτι που θα μπορούσε να έχει σημαντικές επιδράσεις στη βιομηχανία του θεάματος.

“Όσο διαδραματίζεται αυτός ο τιτάνιος διαγωνισμός μεταξύ των μεγάλων εταιριών και δεν βλέπουμε τα όρια, πιστεύω ότι θα δείτε αυτή την αιχμή να καταναλώνεται”, συμπλήρωσε ο Langraf. “Αλλά νομίζω πως η δική μας βιομηχανία κοιτάζει προς το μεγαλύτερο hangover που είχε ποτέ, με όποιον τρόπο κι αν προσεγγίσει αυτά τα τελικά αποτελέσματα”.


Αν δεν βρείτε την Θάλεια στο El Dorado, στην Middle Earth ή στην Grand Line, αναζητήστε την στο Facebook ή το Twitter.

Πηγή: IGN Greece


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.