World Of Warcraft: Classic Preview

Το παίξαμε, το ξαναγαπήσαμε.Στο ταξίδι μας στην Blizzcon είχα την ευκαιρία να παίξω για ένα μεγάλο...

Το παίξαμε, το ξαναγαπήσαμε.

Στο ταξίδι μας στην Blizzcon είχα την ευκαιρία να παίξω για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα τον Classic server του World of Warcraft, καθώς σαν media είχαμε access στο demo πολυ πιο εύκολα από τους επισκέπτες αλλά και τους virtual ticket users.

Ενθουσιασμένοι μπαίνουμε στην αίθουσα να δοκιμάσουμε το recreation του αγαπημένου μας game, ένα project που περιμέναμε εδώ και αρκετά χρόνια. Καθόμαστε λοιπόν και αυτόματα είμαστε σε champion creation, το interface είναι ακριβώς όπως το θυμόμαστε πριν από 14 χρόνια. Αλλάζουμε ένα-ένα όλα τα race, κάνουμε μια σβούρα τα model και ενθουσιαζόμαστε με το γεγονός ότι είναι ακριβώς όπως ήταν. Δεν άλλαξαν το πώς φαίνονται τα models στο σύγχρονο WoW, απλά έγινε λίγο refine τα texture, κάτι που σε οποιοδήποτε άλλο game θα μας ενοχλούσε αισθητικά. Σε αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση πήραμε όχι μόνο χαρά αλλά και ελπίδα ότι το παιχνίδι θα είναι όπως πρέπει να είναι, ενά απλό recreation του 2014, ένα παιχνίδι που θα φέρει απίστευτα nostalgia feels για τους παλιούς και θα δώσει στους νέους παίκτες την εμπειρία του να παίζεις το παιχνίδι που άλλαξε τα πάντα στον χώρο του online gaming.

 

Ξεκινάμε λοιπόν τον πρώτο μας χαρακτήρα, που είναι ένα female human rogue. Εμφανιζόμαστε στο Westfall ώντας level 15, μπρoστά από τον quest giver, το demo ξέραμε ότι θα είναι lvl 15-20 σε μόνο μια αρχική περιοχή. Πριν καν πάρουμε την πρώτη μας αποστολή, ανοίγουμε σιγα σιγα τα interface tabs, και αρχίζουμε να νιώθουμε σαν μικρά παιδιά που ο Αι-Βασίλης τους έφερε ακριβώς αυτό που ζήτησαν.

Το classic talent tree του Vanilla. Το weapon skill tab; Και αυτό εκεί. Το reputation tab με τα περισσότερα faction να μην έχουν καμία σημασία; Και αυτο εκεί. Το Character tab, όπως πρέπει, τα βασικα attributes και τίποτα άλλο , το spellbook tab αναλυτικό όπως ήταν με ολα τα skill να έχουν rank και να πρέπει να τα κανείς train κάθε 2 level. Το μόνο που ήταν διαφορετικό ήταν το UI και το Keybind tab, καθώς ήταν στην πιο σύγχρονη μορφή του, που δεν το κάνει πιο απλό ή διαφορετικό αλλά το κάνει πιο ευνόητο και ευχρηστο.

Πλήρως ικανοποιημένοι μέχρι στιγμής, μιλάμε με τον quest giver, ο οποίος έχει να μου δώσει 2 αποστολές. Από συνήθεια στο WoW τα τελευταία πολλά χρόνια, κάνουμε ένα γρήγορο accept και ανοίγουμε μηχανικά τον χάρτη να δούμε που έπρεπε να πάμε ωστε να φέρουμε εις πέρας την αποστολή. Τότε φάγαμε ένα χαστούκι πραγματικότητας. Ο χάρτης ήταν άδειος, δεν υπήρχε φωτεινή επιγραφή του που πρέπει να πάμε και έπρεπε να διαβάσουμε το quest και να βρούμε το που είναι αυτά τα μοχθηρή αγριογούρουνα που έπρεπε να σκοτώσουμε. Οι πληροφορίες ήταν λίγες και ασαφείς , north east from here, αλλά πόσο North East; Έπρεπε να το βρούμε μόνοι, ακριβώς όπως όταν ήμασταν πιτσιρικάδες και ξεκινήσαμε να παίζουμε το παιχνίδι στην αρχή του.

 

Πανέμορφο! Ήταν αυτό που εμείς αλλά και χιλιάδες αλλοί παικτές ζητούσαν. Το παιχνίδι στην όχι και τόσο φιλική εκδοχή του, οπού ακόμα και το να κάνεις ένα απλό Low level quest ήθελε κάποιο effort. Στην συνέχεια αρχίσαμε να παρατηρούμε το περιβάλλον και τα creature, το graph engine ήταν το ίδιο με του original και λίγες μικρές αλλαγές παρατηρήθηκαν. Το παιχνίδι εικαστικά πιο όμορφο, χωρις να αλλάζει κάτι από την αίσθηση του Vanilla, τα combat animations ήταν ακριβώς τα ίδια αλλά πιο smooth, πιο refined.

Λοιπόν σαν γνήσιοι Rogue πήγαμε να δοκιμάσουμε ένα trick που στο Vanilla μπορούσες να κάνεις backstab. Ένα target χωρίς να είμαστε στην πλάτη του, απλά κάνοντας γρήγορες περιστροφες στο hitbox του, δεν δούλεψε. Εδώ θα βάλουμε μια παρένθεση, καθώς δοκιμάσαμε μερικά προβληματικά mechanic του Vanilla, όπως το charge του warrior αλλά και το blink του Mage, όλα δούλευαν στην εντελεία.

Τότε συνειδητοποιήσαμε κάτι που αυτόματα με στεναχώρησε, υπήρχε στο game το mechanic του sharding, δηλαδή παίκτες να κάνουν phase in and out, ώστε να μην είναι πολυπληθείς οι περιοχές και να γίνετε το experience farming πιο εύκολο. Ήδη στο μυαλό μας είχαμε όλους τους λόγους που αυτό είναι κακό και ο πιο βασικός είναι το open world pvp, καθώς αυτό το feature θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, ώστε κάποιος να αποφύγει διαμάχη με το αντίπαλο faction.

Επιπροσθέτως, έκανε και πιο εύκολο το leveling, κάτι που δεν ήθελα. Το vanilla grinding πρέπει να είναι time consuming, ώστε το κάθε level που παίρνουμε να σου αφήνει μια γεύση επιτυχίας. Αργότερα μάθαμε ότι το feature ήταν μόνο για το demo, μιας και χιλιάδες άτομα θα βρίσκοταν στην ίδια περιοχή για τον λίγο χρόνο που θα ήταν up ο server, οπότε ήταν δικαιολογημένο. Ωστόσο ενημερωθήκαμε ότι υπάρχει περίπτωση να έχουμε sharding mechanic και στον live server, αλλά μόνο σε ακραίες περιπτώσεις overpopulation και αυστήρα σε starting areas μέχρι 20 lvl.

Σηκωθήκαμε από την καρέκλα με χαμόγελο. Η αγαπημένη μας εταιρεία έκανε για ακόμα μια φορά deliver αυτό που ζήτησε το κοινό της, άκουσε και έπραξε. Είμαι σίγουρος το recreation ενός παιχνιδιού 15 ετών, σε μορφή που να είναι ακριβώς ίδιου αισθητικα, αλλά και σε άποψη gameplay ήταν κάτι πραγματικά δύσκολο, αλλά από ότι είδαμε το κατάφερε.

Το πιο ενοχλητικό κομμάτι είναι ότι τώρα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι του 2019 για να ξαναπαίξουμε το masterpiece και βασιλιά των MMORPG που μόλις συνειδητοποιήσαμε πόσο πολύ το αγαπήσαμε και ακόμα αγαπάμε.

Πηγή: IGN Greece


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.