MotoGP 19 Review

Σε πορεία πρωταθλητισμού.Πιστή στο ετήσιο ραντεβού της, η Milestone επιστρέφει στο προσκήνιο με το...

Σε πορεία πρωταθλητισμού.

Πιστή στο ετήσιο ραντεβού της, η Milestone επιστρέφει στο προσκήνιο με το νέο κεφάλαιο της σειράς MotoGP. Για να είμαστε ειλικρινείς το περσινό MotoGP μας είχε αφήσει ανάμικτες εντυπώσεις, ωστόσο ελπίζαμε ότι φέτος η ιταλική εταιρεία ανάπτυξης θα κατάφερνε να μας παρουσιάσει ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Τουλάχιστον στα… χαρτιά, το MotoGP 19 παρουσιάζεται ως ένα φαβορί, αφού κατά τα λεγόμενα των developers η A.I έχει υποστεί σημαντικές βελτιώσεις, ενώ οι multiplayer αναμετρήσεις θα λαμβάνουν χώρα σε dedicated servers.

Το ερώτημα πάντως που μας βασανίζει εδώ και αρκετά χρόνια είναι πότε η Milestone θα καταφέρει να μας παραδώσει ένα πραγματικά αψεγάδιαστο δημιούργημα. Ενδεχομένως να ζητάμε πολλά, αλλά κάποια στιγμή θα θέλαμε να δούμε ένα MotoGP που να είναι αντάξιο με τα πρόσφατα κεφάλαια της σειράς F1 της Codemasters. Όπως θα δούμε παρακάτω, φέτος έγιναν κάποια βήματα στη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο η Milestone έχει να διανύσει μερικά… μίλια ακόμη μέχρι να καταφέρει να στεφθεί πρωταθλήτρια.

Πέρα από τα τυπικά modes (Career, Time Trial, multiplayer κτλ.) που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στη σειρά, φέτος προστίθενται τα Historical Challenges. Στο mode αυτό θα έχετε την ευκαιρία να ζήσετε ορισμένες από τις πιο συναρπαστικές στιγμές στην ιστορία του αθλήματος, αλλά και να ξεκλειδώσετε διάφορα stickers, τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στον Graphical Editor για να φτιάξετε τα δικά σας liveries.

To “ζουμί” βέβαια βρίσκεται για μια ακόμη φορά στο Career, το οποίο χωρίζεται με τη σειρά του σε δύο modes, το “συμβατικό”, στο οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορα driving assists και το Pro που προσφέρει μια αυθεντική simulation εμπειρία. Στο φετινό MotoGP, μπορείτε να ξεκινήσετε την καριέρα σας απ’ ευθείας από την… μεγάλη κατηγορία, δηλαδή το MotoGP, χωρίς να χρειαστεί να αγωνιστείτε στο Red Bull Rookies Championship, στο Moto 3 ή το Moto 2.

H οδηγική εμπειρία που προσφέρει το MotoGP 19 είναι πραγματικά ασύλληπτη για τους βετεράνους του είδους, εντούτοις φέτος το έργο των αρχάριων είναι ακόμη πιο δύσκολο. Το γεγονός αυτό οφείλεται εν μέρη στην βελτιωμένη τεχνητή νοημοσύνη των αντίπαλων οδηγών, αλλά κυρίως στην αναποτελεσματικότητα των διαφόρων driving assists. Για παράδειγμα, η guiding line που σας υποδεικνύει το ιδανικό trajectory που πρέπει να ακολουθήσετε μέσα στην πίστα δεν λειτουργεί στο φετινό MotoGP. Ακολουθώντας πιστά τις υποδείξεις της προσπαθήσαμε να φρενάρουμε στο κατάλληλο σημείο και το μόνο που καταφέραμε ήταν να δούμε τον αναβάτη μας να βγαίνει εκτός πίστας. Θεωρητικά υπάρχει η λύση του να ενεργοποιήσετε τα auto brakes, εντούτοις στην περίπτωση αυτή η μηχανή φρενάρει πολύ περισσότερο από όσο χρειάζεται. Στις μικρότερες κατηγορίες, το πρόβλημα δεν είναι τόσο έντονο, ειδικά αν δώσετε τις κατάλληλες εντολές στον μηχανικό σας. Στο πρωτάθλημα του MotoGP πάντως όσο κι αν προσπαθήσαμε δεν μπορούσαμε να λύσουμε τα προβλήματα υπερστροφής.

Γενικώς μέχρι σήμερα το μόνο Racing με μηχανές που είχε καταφέρει να μας “γονατίσει” με τον βαθμό δυσκολίας του ήταν το TT Isle of Man: Ride on the Edge και απ’ ότι φαίνεται στη λίστα αυτή έρχεται να προστεθεί και το MotoGP 19. Ευτυχώς στην προκειμένη περίπτωση υπάρχουν rewinds, οπότε σας δίνεται η δυνατότητα να διορθώσετε τα λάθη σας.

To multiplayer κομμάτι του MotoGP 19 μας εξέπληξε ευχάριστα. Η προσθήκη των dedicated servers κρίνεται αν μη τι άλλο ευεργετική, αφού για πρώτη φορά βρήκαμε αρκετά lobbies για να παίξουμε online. Η όλη εμπειρία ήταν άριστη, χωρίς πτώσεις του frame rate, lag ή ενοχλητικά disconnections.

Σε τεχνικό επίπεδο, το MotoGP 19 είναι εμφανώς βελτιωμένο σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Η Milestone φαίνεται ότι εξοικειώνεται σιγά σιγά στην χρήση της Unreal Engine 4 και η δουλειά της αρχίζει πλέον να αποτυπώνεται και στην οθόνη σας. Ειδικά σε ότι έχει να κάνει με τα animations του αναβάτη σας μείναμε έκπληκτοι από το τελικό αποτέλεσμα. Οι τομείς που χρειάζονται λίγη παραπάνω δουλειά είναι οι θεατές και γενικώς το συνολικό presentation. Το frame rate, αν και κλειδωμένο στα 30fps παραμένει σταθερό στο Xbox One X. Ένα αν μη τι άλλο θετικό στοιχείο είναι ότι στο φετινό MotoGP 19 έχουν μειωθεί αισθητά οι χρόνοι φόρτωσης.

Στον ηχητικό τομέα ισχύει ότι ακριβώς είχαμε δει και στα προηγούμενα κεφάλαια της σειράς. Τα ηχητικά εφέ παραμένουν ρεαλιστικά, αλλά η απουσία radio chatter κατά την διάρκεια των αγώνων είναι κάτι παραπάνω από αισθητή.

To review βασίστηκε στην ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού για το Xbox One, η οποία μας παραχωρήθηκε από την Bandai Namco Hellas.

Πηγή: IGN Greece


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.