TAGS

MotoGP Γκραν Πρι Ιαπωνίας: Τα ελαστικά βοήθησαν τον Ντόβι

0
Γιώργος Σκευοφύλαξ
20/10/2017 • 09:54
Τα ελαστικά βοήθησαν τον Ντόβι.
  • shares
Τα ελαστικά Power Rain της MICHELIN βοήθησαν τον Αντρέα Ντοβιζιόσο (Ducati Team) και τον Μαρκ Μαρκέθ (Repsol Honda Team) να δώσουν μια μοναδική μάχη  στο Motul Grand Prix της Ιαπωνίας, στο Motegi, με τον Ιταλό να παίρνει τη νίκη στον τελευταίο γύρο, έπειτα από ένα συναρπαστικό αγώνα του MotoGP. 



Οι πρωτοφανείς καιρικές συνθήκες του Σαββατοκύριακου στο Motegi είχαν ως αποτέλεσμα να γίνουν όλες οι δοκιμές σε βρόχινες συνθήκες – γεγονός που συνέβη πρώτη φορά στην ιστορία του MotoGP – και η ημέρα του αγώνα δεν αποτέλεσε εξαίρεση καθώς άνοιξαν οι ουρανοί και έντονη βροχόπτωση σκέπασε την πίστα των 4.801μ. Με συνθήκες βροχής στήθηκαν οι αναβάτες στη σχάρα της εκκίνησης, και ο Γιόχαν Ζάρκο (Monster Yamaha Tech3) είχε πάρει την pole position, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο την προηγούμενη ημέρα στις κατατακτήριες δοκιμές. Με την αλλαγή των φώτων της εκκίνησης, ο Μαρκεθ τέθηκε επικεφαλής από την πρώτη στροφή αλλά σύντομα τον πέρασε ο Χ΄ροχε Λορένθο (Ducati Team). Ο Ισπανός αναβάτης διατήρησε τη θέση του μέχρι το δεύτερο γύρο που τον πέρασε ο Ντανίλο Πετρούτσι (OCTO Pramac Racing), ο οποίος άρχισε να αυξάνει τη διαφορά του από το δεύτερο, καθώς οι υπόλοιποι αναβάτες έδιναν τις προσωπικές τους μάχες. 

Στη συνέχεια του αγώνα, ο Μαρκέθ πλησίασε τον επικεφαλής και τον πέρασε στο 13ο γύρο, προτού ο Ντοβιζιόσο πάρει τα ηνία από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή στο 19ο από τους 24 γύρους του αγώνα. Κι αυτή ήταν η πρώτη από τις πολλές προσπεράσεις που ακολούθησαν μέχρι το τέλος του αγώνα. Πιέζοντας ο Ντόβι για να περάσει πρώτος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα, με ένα γυρολόγιο που ήταν σχεδόν 10% πάνω από τον ταχύτερο χρόνο που έχει σημειωθεί σε στεγνές συνθήκες, τονίζοντας ξανά την απίστευτη πρόσφυση που δίνουν τα Power Rain ελαστικά της Michelin στους οδηγούς. Οι δύο πρώτοι του πρωταθλήματος οδήγησαν σχεδόν πλάι-πλάι στο υπόλοιπο διάστημα του αγώνα προτού εισέλθουν στον τελευταίο γύρο με τον Μαρκέθ επικεφαλής. Παρόλο που η βροχή δεν είχε σταματήσει, ο Ντόβι κατάφερε να περάσει με ασφάλεια τον Marquez σε μία στροφή 90μοιρών, ωστόσο, είδε ξανά τον Ισπανό να τον περνάει στην ευθεία, αλλά ο οδηγός της Ducati πέρασε επιτυχώς τον αναβάτη της Honda για να πάρει τη νίκη σε αυτόν το συναρπαστικό αγώνα. Ο Μαρκέθ πέρασε δεύτερος τη γραμμή του τερματισμού, βλέποντας τη διαφορά του από το δεύτερο να μειώνεται στους 11 πόντους, με μόνο τρεις αγώνες να απομένουν. Ο Πετρούτσι τερμάτισε τρίτος και διακρίθηκε παίρνοντας την πρωτιά ως First Independent Rider. 



Έπειτα από όλες αυτές τις δοκιμές στο βρεγμένο οδόστρωμα, η Michelin μπόρεσε να κάνει μία πλήρη αξιολόγηση των ελαστικών Power Rain και της εκπληκτικής πρόσφυσης που παρείχαν στην πίστα του Motegi, τα οποία οδήγησαν σε εντυπωσιακούς χρόνους στο βρεγμένο κι σε υψηλά επίπεδα πίεσης στα απαιτητικά σημεία επιβράδυνσης. Οι αναβάτες είχαν την ευκαιρία να επιλέξουν ανάμεσα στο έξτρα μαλακό και μαλακό μείγμα γόμας, όπου είδαμε και πάλι ανάμεικτους συνδυασμούς, με δύο από τους αναβάτες του βάθρου να έχουν επιλέξει το μαλακό μείγμα γόμας και ο ένας το έξτρα μαλακό, ενώ το μεσαίο μείγμα γόμας για τον εμπρός τροχό παρείχε καλές επιδόσεις στους υπόλοιπους αναβάτες. 

Τον αγώνα της Κυριακής παρακολούθησαν 52.439 θεατές που έδωσαν το παρόν παρά τη βροχή και ανταμείφθηκαν καθώς είδαν πολλές μάχες καθόλη τη διάρκεια του αγώνα που ήταν ισάξιες με τις μονομαχίες των πρωτοπόρων. 
Η Michelin και όλο το paddock του MotoGP κατευθύνονται τώρα προς το νότιο ημισφαίριο, όπου η εταιρεία είναι βασικός χορηγός του 16ου γύρου της σεζόν, καθώς το Phillip Islands υποδέχεται το Michelin Australian Motorcycle Grand Prix την Κυριακή 22 Οκτωβρίου. 

Αντρέα Ντοβιζιόσο – Ducati Team:

«Το μεσαίο μείγμα γόμας του μπροστινού ελαστικού της Michelin απέδωσε πολύ καλά, και επιπλέον το πίσω ελαστικό δούλεψε καλά μέχρι το τέλος και είχαμε ένα γρήγορο αγώνα. Η πρόσφυση στο βρεγμένο ήταν πραγματικά καλή όλο το Σαββατοκύριακο και είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα αυτή τη νίκη». 

Νικολά Γκουμπέρτ – Deputy Director, Technical Director and Supervisor of the MotoGP Programme:

«Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν πολύ απαιτητικό και πράγματι δεν το περιμέναμε να ήταν έτσι. Το να έχεις δύο ή και τρία σκέλη με βροχή θεωρούνται πολλά αλλά το να έχεις κάθε σκέλος με αυτές τις συνθήκες και ολόκληρο τον αγώνα είναι πρωτάκουστο. Έπρεπε να δουλέψουμε σκληρά όλο το Σαββατοκύριακο με όλες τις ομάδες για να επιτύχουμε τις καλύτερες επιδόσεις και να έχουμε τόσο πολύ χρόνο δοκιμών με τόσους αναβάτες – και με αυτές τις συνθήκες – μας βοήθησε να κάνουμε τις πιο ολοκληρωμένες δοκιμές στα ελαστικά βροχής που έχουμε καταφέρει ποτέ. Μέσα στον αγώνα είδαμε μερικές εκπληκτικές μάχες και πολύ γρήγορα γυρολόγια, συνεπώς τα ελαστικά βροχής πρόσέφεραν πολύ καλή πρόσφυση και εμπιστοσύνη στους οδηγούς, που τους επέτρεψε να τα πιέσουν στο όριο τους. Το ότι οι χρόνοι ήταν πολύ κοντά στο ρεκόρ χρόνου στο στεγνό είναι απόδειξη ότι τα ελαστικά ξεπερνούν τις επιδόσεις τους σε όλες τις συνθήκες. Θα μελετήσουμε τα δεδομένα που συλλέξαμε αυτό το Σαββατοκύριακο και θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε. Τώρα πάμε σε έναν από τους πιο δύσκολους αγώνες της χρονιάς καθώς κατευθυνόμαστε προς την Αυστραλία και το «δικό μας» Grand Prix».
Γράψτε το σχόλιο σας...
21/09/2018 • 08:10

19/09/2018 • 10:52