TAGS

    ΝΙΚΟ ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ

    25/03/2011 • 07:17
    ΝΙΚΟ ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ
    • shares

    Ομάδα                       : Mercedes GP
    Χώρα                        : Γερμανία
    Ημερομηνία γέννησης         : 27/06/1985
    Τόπος γέννησης              : Βισμπάντεν
    Συμμετοχές σε γκραν πρι     : 89
    Παγκόσμια πρωταθλήματα      : -
    Υψηλότερη θέση τερματισμού  : 2η (1 φορά)
    Υψηλότερη θέση στην εκκίνηση: 2η (1 φορά)
    Φορές στο βάθρο             : 5
    Βαθμοί                      : 217,5
    Καριέρα                     : Γουίλιαμς (2006-2009), Mercedes GP (2010)
    Διαδικτυακή διεύθυνση       : www.nicorosberg.com

    Ιστορία του στα μηχανοκίνητα

    2002: Σημειώνει εννέα νίκες στο πρωτάθλημα Φόρμουλα ADAC και κατακτά τον τίτλο. Τον δοκιμάζει η Γουίλιαμς και γίνεται, σε ηλικία 17 ετών, ο νεώτερος άνθρωπος που οδήγησε μονοθέσιο της Φόρμουλα Ενα.

    2003: Μετέχει στο πρωτάθλημα Φόρμουλα 3 Euro Series με την Team Rosberg. Σημειώνει μία νίκη και καταλαμβάνει την όγδοη θέση στην κατάταξη της διοργάνωσης.

    2004: Παίρνει άλλες τρεις νίκες στο πρωτάθλημα Φόρμουλα 3 Euro Series.

    2005: Κατακτά τον τίτλο στο «παρθενικό» πρωτάθλημα GP2, τη διοργάνωση που αντικατέστησε τη Φόρμουλα 3000. Η Γουίλιαμς τον αποκτά το Μάιο ως οδηγό δοκιμών, ενώ στη συνέχεια κερδίζει το συμβόλαιο οδηγού αγώνων με την ομάδα για το 2006.

    2006: Δύσκολη χρονιά-ντεμπούτο με τη Γουίλιαμς. Σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο στο γκραν πρι του Μπαχρέιν, με το οποίο άνοιξε η «αυλαία» της σεζόν, και εκκινεί από την τρίτη θέση στη Μαλαισία, ωστόσο στη συνέχεια ο συνδυασμός ατυχημάτων και χαμηλής αξιοπιστίας αποδυναμώνουν τις προσπάθειές του. Κατακτά τη 14η θέση στη βαθμολογία των οδηγών, μένοντας τρεις θέσεις πίσω από τον πιο έμπειρο «ομόσταυλό» του, Μαρκ Γουέμπερ.

    2007: Αποδεικνύεται ωριμότερος και ακόμη πιο γρήγορος στη δεύτερη χρονιά του στη Γουίλιαμς. Το καλύτερο αποτέλεσμά του είναι η τέταρτη θέση στο γκραν πρι της Βραζιλίας (το τελευταίο της χρονιάς), με την οποία κατατάσσεται ένατος στους οδηγούς με 20 βαθμούς.

    2008: Αρχίζει ιδανικά τη σεζόν, ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο των νικητών στο γκραν πρι της Αυστραλίας. Μέσα στη χρονιά κατακτά τη δεύτερη θέση στη Σιγκαπούρη, ωστόσο στο ενδιάμεσο αντιμετωπίζει προβλήματα με τον αγωνιστικό ρυθμό της FW30. Τρεις όγδοες θέσεις είναι τα υπόλοιπα αποτελέσματά του, σε αγώνες στους οποίους βαθμολογείται, με αποτέλεσμα να μείνει στη 13η θέση της κατάταξης των οδηγών.

    2009: Συνεχίζει να παίρνει το καλύτερο από το μονοθέσιό του, καθώς περνάει στο τρίτο μέρος των χρονομετρημένων δοκιμαστικών σχεδόν σε κάθε αγώνα και πλησιάζει ακόμη περισσότερο στο βάθρο των νικητών, όσο περνάει η χρονιά. Η τέταρτη θέση σε Γερμανία και Ουγγαρία είναι τελικά τα καλύτερα αποτελέσματά του. Ανακοινώνει τον Οκτώβριο την αποχώρησή του από τη Γουίλιαμς και υπογράφει στη νέα ομάδα της Μερτσέντες για το 2010.

    2010: Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει με το μονοθέσιο της Μερτσέντες, το οδηγεί στο βάθρο των νικητών σε αρκετές περιπτώσεις, καθώς εντυπωσιάζει με την κυριαρχία του έναντι του «ομόσταυλού» του και επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Μίκαελ Σουμάχερ. Συγκεντρώνει σχεδόν τους διπλάσιους βαθμούς σε σχέση με τον συμπατριώτη του και κατακτά την έβδομη θέση στους οδηγούς.

    2010: Η επιστροφή του στην ενεργό δράση αποδεικνύεται πιο δύσκολη από το αναμενόμενο. Καταβάλλει έντονη προσπάθεια για να προσαρμοστεί στα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου του 2010. Αρχικά δεν μπορεί να συναγωστεί τον «ομόσταυλό» του, Νίκο Ρόσμπεργκ, στα δοκιμαστικά και οι θέσεις που παίρνει στην εκκίνηση των γκραν πρι έχουν αντίκτυπο στα αποτελέσματά του. Βελτιώνεται σταδιακά, αλλά η ένατη θέση στη βαθμολογία των οδηγών κρίνεται απογοητευτική.

    Γράψτε το σχόλιο σας...
    18/10/2019 • 07:06

    Ντέρμπι με ιδιαιτερότητες σε Νίκαια, Φρανκφούρτη και Καντίθ

    Σπουδαία ματς γίνονται απόψε σε Νίκαια, Φρανκφούρτη και Καντίθ όπου ο ρόλος του φαβορί λόγω των συνθηκών θεωρείται υποκειμενικός! Δεδομένο το προβάδισμα της Κλαμπ Μπριζ και της Νταντάλκ σε ματς όπου έχει αξία το γκολ των γηπεδούχων..