TAGS

    ΡΟΥΜΠΕΝΣ ΜΠΑΡΙΚΕΛΟ

    25/03/2011 • 07:22
    ΡΟΥΜΠΕΝΣ ΜΠΑΡΙΚΕΛΟ
    • shares

    Ομάδα                         : Γουίλιαμς
    Χώρα                          : Βραζιλία
    Ημερομηνία γέννησης           : 23/5/1972
    Τόπος γέννησης                : Σάο Πάουλο
    Συμμετοχές σε γκραν πρι       : 307
    Παγκόσμια πρωταθλήματα        : -
    Υψηλότερη θέση στον τερματισμό: 1η (11 φορές)
    Υψηλότερη θέση στην εκκίνηση  : 1η (14 φορές)
    Φορές στο βάθρο               : 68
    Βαθμοί                        : 654
    Καριέρα                       : Τζόρνταν (1993-1996), Στιούαρτ (1997-1999), Φεράρι (2000-2005), Χόντα (2006-2008), Brawn GP (2009), Γουίλιαμς (2010)
    Διαδικτυακή διεύθυνση         : barrichello.com.br/en

    Ιστορία του στα μηχανοκίνητα

    1993: Υπογράφει στην ομάδα της Τζόρνταν και κάνει το ντεμπούτο του στη Φόρμουλα Ένα στο γκραν πρι της Νότιας Αφρικής. Βαθμολογείται για πρώτη φορά, με την πέμπτη θέση στον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Ιαπωνία.

    1994: Κατακτά την έκτη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών με τη Τζόρνταν. Ανεβαίνει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο των νικητών, με την τρίτη θέση που κατακτά στο γκραν πρι του Ειρηνικού.

    1997: Υπογράφει στη Στιούαρτ και κατακτά την 13η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, ενώ τερματίζει δεύτερος στο γκραν πρι του Μονακό.

    1998: Οι πέμπτες θέσεις στα γκραν πρι της Ισπανίας και του Καναδά είναι οι καλύτερες εμφανίσεις του στη σεζόν, το τέλος της οποίας τον βρίσκει στην 13η θέση του πρωταθλήματος των οδηγών.

    1999: Η καλύτερη σεζόν του με τα «χρώματα» της Στιούαρτ. Κατακτά την τρίτη θέση στα γκραν πρι του Σαν Μαρίνο, της Γαλλίας και της Ευρώπης. Τερματίζει έβδομος στο πρωτάθλημα των οδηγών με 21 βαθμούς.

    2000: «Μετακομίζει» στη Φεράρι ως δεύτερος οδηγός, αντικαθιστώντας τον Εντι Ιρβάιν. Καταφέρνει να πάρει τη νίκη στο γερμανικό γκραν πρι, ενώ τελειώνει τη χρονιά στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 62 βαθμούς.

    2001: Τρίτος στο πρωτάθλημα των οδηγών με τη Φεράρι, ύστερα από 10 ανόδους στο βάθρο των νικητών.

    2002: Δεύτερος στο πρωτάθλημα οδηγών, στη χρονιά της μεγαλύτερης κυριαρχίας της Φεράρι μέχρι σήμερα. Ο απολογισμός του είναι τρεις pole positions και τέσσερις νίκες.

    2003: Τέταρτος στο πρωτάθλημα οδηγών με δύο νίκες. Παίζει ξανά σημαντικό ρόλο στις επιτυχίες του Μίκαελ Σουμάχερ και της Φεράρι, που κατακτούν τους τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές.

    2004: Κατακτά τέσσερις pole positions, δύο νίκες και ανεβαίνει 12 φορές στο βάθρο, στην πορεία του προς τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών.

    2005: Η δεύτερη θέση στο γκραν πρι της Μελβούρνης, με το οποίο άνοιξε η «αυλαία» της σεζόν, είναι το καλύτερο αποτέλεσμά του στη διάρκεια της χρονιάς, καθώς η Φεράρι καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες να προσαρμοστεί στις αλλαγές κανονισμών. Βαθμολογείται σε άλλους επτά αγώνες, αλλά καταλαμβάνει την όγδοη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, η οποία είναι η χειρότερη στην καριέρα του στην Φεράρι. Ανακοινώνει τη «μεταγραφή» του στη Χόντα για το 2006.

    2006: Αρχικά καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες να προσαρμοστεί στον εξοπλισμό της Χόντα και είναι κατώτερος σε απόδοση του «ομοσταύλου» του, Τζένσον Μπάτον. Οι τέταρτες θέσεις σε Μονακό και Ουγγαρία είναι τα καλύτερα αποτελέσματά του στη χρονιά, το τέλος της οποίας τον βρίσκει στην έβδομη θέση της βαθμολογίας των οδηγών.

    2007: Υπομένει τη χειρότερη χρονιά της καριέρας του στη Φόρμουλα Ένα, όπου δεν καταφέρνει να πάρει βαθμούς, κυρίως εξαιτίας της απογοητευτικής απόδοσης του μονοθεσίου της Χόντα. Η καλύτερη εμφάνισή του στα επίσημα δοκιμαστικά ήταν η ένατη θέση στο Μονακό, ενώ κάνει τον καλύτερο αγώνα του στο Σιλβερστόουν, όπου ήταν ένατος.

    2008: Άλλη μία δύσκολη σεζόν με τη Χόντα. Συγκεντρώνει συνολικά 11 βαθμούς, κυρίως χάρη στην τρίτη θέση που κατέκτησε -υπό βροχή- στο βρετανικό γκραν πρι.

    2009: Ο «ομόσταυλός» του στην Brawn GP, Τζένσον Μπάτον, είναι πιο γρήγορος από την αρχή. Ανεβαίνει τρεις φορές στο βάθρο στους πρώτους έξι αγώνες, αλλά οι ελπίδες του για τον τίτλο των οδηγών λιγοστεύουν όλο και περισσότερο, έως ότου πετύχει δύο νίκες προς το τέλος της σεζόν. Τελικά κατακτά την τρίτη θέση στη βαθμολογία των οδηγών και ανακοινώνει ότι θα «τρέχει» με το μονοθέσιο της Γουίλιαμς για το 2010.

    2010: Σταθερός στους αγώνες, παρά τη δύσκολη αρχή της σεζόν για τη Γουίλιαμς. Όσο βελτιώνεται το μονοθέσιο της ομάδας, τόσο βελτιώνονται και τα δικά του αποτελέσματα, με την τέταρτη θέση στη Βαλένθια να ξεπερνά τις προσδοκίες που θα μπορούσε να έχει κάποιος από την FW32. Γίνεται ο πρώτος οδηγός που φτάνει τους 300 αγώνες στη Φόρμουλα Ένα, ενώ ανανεώνει με την ομάδα για το 2011.

    Γράψτε το σχόλιο σας...
    26/08/2019 • 07:03