TAGS

    QuakeCon 2018: Γιατί το Doom Eternal δεν ονομάστηκε Doom 2

    12/08/2018 • 20:20
    QuakeCon 2018: Γιατί το Doom Eternal δεν ονομάστηκε Doom 2
    • shares

    Η έμπνευση θα σας δώσει τα μυαλά στο χέρι.

    Μιλώντας στο IGN στο QuakeCon 2018, η developer εταιρεία του Doom Eternal, id Software, αποκάλυψε γιατί το επερχόμενο sequel του reboot του Doom δεν θα ονομαστεί Doom 2.

    Ο εκτελεστικός παραγωγός Marty Stratton είπε ότι σκέφτηκαν να το ονομάσουν Doom 2, αλλά ένας λόγος για τον οποίο το απέφευγαν είναι λόγω του ίδιου προβλήματος που προέκυψε από το όνομα του τελευταίου Doom. "Μας ακούτε να το λέμε όλη την ώρα, το αποκαλούμε Doom 2016, και το internet το έχει ονομάσει Doom 2016", εξήγησε ο Stratton.

    Αμφιταλαντευόμαστε με το αν κάναμε λάθος που το ονομάσαμε Doom.

    Ο Creative director, Hugo Martin, δήλωσε ότι θα έκανε επίσης την αναζήτηση του παιχνιδιού online πολύ δύσκολη. Ο Stratton είπε ότι κάθισαν με την ομάδα μάρκετινγκ να βρουν ένα όνομα "που είχε νόημα και και αντικατόπτριζε την αγάπη μας γι'αυτό. Και το Doom Eternal ήταν κάτι που έμοιαζε σωστό. "

    Μια άλλη επίδραση στο όνομα ήταν η τριλογία του Dark Knight του Christopher Nolan, είπε ο Martin. "Νομίζω ότι ο Christopher Nolan το έκανε καλύτερα, και το σκεφτήκαμε", εξήγησε. "Δεν ήταν 'Dark Knight 1', 'Dark Knight 2', 'Dark Knight 3'. Κάθε ένα είχε το δικό του όνομα. Όλα ήταν συνδεδεμένα, όπως και αυτό το παιχνίδι ως συνέχεια του [Doom] 2016".

    Ο Martin συνέχισε, λέγοντας ότι το όνομα Doom Eternal ήταν μια πολύ καλή ιδέα, καθώς δεν περιορίστηκαν και δεν δημιούργησαν σύγχυση στο κοινό. "Δεν περιορίζετε τον εαυτό σας και δεν δημιουργείται σύγχυση με το brand. Θα ήταν εύκολο να φανταστεί κανείς τη σύγχυση που θα είχε προκληθεί, αν το Eternal ονομαζόταν Doom 2 ή ακόμα και Doom: Hell on Earth.

    Πριν φύγετε, μην ξεχνάτε ότι η Id Software μας αποκάλυψε ένα μέρος του gameplay του Doom Eternal αυτό το Σαββατοκύριακο και μίλησε περισσότερο για την ιστορία πίσω από αυτό. Η Bethesda είπε επίσης ότι δεν έχουν λάβει ακόμα αποφάσεις σχετικά με το αν το παιχνίδι θα αποφύγει ή δεν θα αποφύγει το Steam σε PC όπως το Fallout 76.


    H Μαριάντζελα (Angelgraph) είναι News Overlord στο Gaming Dep του IGN Greece. Όταν δεν γράφει ή δεν ασχολείται με τα social media του IGN, μπορείτε να τη βρείτε στο Facebook και το Twitter. Keep Gaming, Buddies!


    Πηγή: IGN Greece

    Γράψτε το σχόλιο σας...
    19/08/2018 • 09:20

    Λύσεις στο γκολ από την Ιταλία και τη Γαλλία

    Η σημερινή αγωνιστική έχει παιχνίδια όπου υπάρχει σοβαρή προοπτική παραγωγικότητας στην Ιταλία. Παγίδες περιμένουν την Αλκμάαρ και τη Μαρσέϊγ κόντρα σε ομάδες ικανές στο σκοράρισμα

    09/05/2018 • 16:07