Sinner: Sacrifice for Redemption Review

7+1 θανάσιμα αμαρτήματαΕίμαστε σίγουροι ότι το 2009 όταν ο Hidetaka Miyazaki και η παρέα του μας...

7+1 θανάσιμα αμαρτήματα

Είμαστε σίγουροι ότι το 2009 όταν ο Hidetaka Miyazaki και η παρέα του μας παρουσίαζαν το Demon’s Souls δεν περίμεναν ότι δέκα χρόνια αργότερα θα υπήρχαν τόσοι πολλοί μιμητές του έργου τους. Ενδεχομένως ακόμη και το Demon’s Souls θα είχε χαθεί στη λήθη των αιώνων, αν ο διάδοχός του δεν είχε καταφέρει να σημειώσει τόσο μεγάλη επιτυχία και να αφήσει το στίγμα του στον χώρο των Action RPG. Η σειρά της FromSoftware είχε τόσο σημαντική επίδραση στην βιομηχανία των video games, που πλέον ένα ολόκληρο παρακλάδι των Action RPG έχει βαφτιστεί με τον όρο “Soulslike” ή “Souls-like” αν προτιμάτε. Μόνο τρία games μας έρχονται στο νου που κατάφεραν να βαφτίσουν ένα ολόκληρο genre στο παρελθόν, το Rogue, το Super Metroid και το Castlevania: Symphony of the Night.

Μετά την Deck13 Interactive (Lords of the Fallen και The Surge) και την Team Ninja (Nioh) μια ακόμη εταιρεία αποφασίζει να ακολουθήσει τον δρόμο που χάραξε η FromSoftware. O λόγος γίνεται για την Dark Star, δημιουργό του Sinner: Sacrifice of Redemption. Θα πρέπει πάντως να σημειώσουμε ότι η κινεζική εταιρεία δεν αρκείται σε ένα αναμάσημα των στερεοτυπικών μηχανισμών του Dark Souls. Παρεκκλίνοντας από τη βασική φόρμουλα δίνει έναν ξεκάθαρο boss rush προσανατολισμό στην δημιουργία της δίνοντάς την δική της απάντηση στο υποθετικό ερώτημα: “Πως θα ήταν το Dark Souls αν αντιμετωπίζαμε μονάχα τα bosses του;”

Στο Sinner: Sacrifice for Redemption, αναλαμβάνετε τον ρόλο του Adam, ενός πολεμιστή, ο οποίος καλείται να εξιλεωθεί για τις αμαρτίες του και να σώσει το Kingdom of Cavanis. Οι developers υιοθετούν τον μινιμαλιστικό storytelling της FromSoftware, ωστόσο το lore είναι φτωχό. Με άλλα λόγια το σενάριο περνά σε δεύτερη μοίρα, για να μην πούμε σε τρίτη. Εξίσου, φτωχός είναι και ο σχεδιασμός του κεντρικού ήρωα και του περιβάλλοντος, σε αντίθεση με αυτών των bosses, τα οποία αποτελούν την ενσάρκωση των επτά θανάσιμων αμαρτημάτων. Αν και οι developers δεν αναφέρουν πουθενά τη συγκεκριμένη επιρροή, κάτι αντίστοιχο είχαμε δει και στο Soul Sacrifice του PS Vita. Είναι άραγε σύμπτωση που και στο Soul Sacrifice πολεμούσατε μονάχα bosses; Πιθανόν…

Το μοντέλο χειρισμού είναι σχεδόν απαράλλαχτο από αυτό του Dark Souls, οπότε οι βετεράνοι του είδους θα εγκλιματιστούν πολύ γρήγορα. Η μόνη σημαντική διαφορά είναι ότι εδώ ο ήρωάς σας κινείται αργά, απελπιστικά αργά. Σε πολλές περιπτώσεις είναι αδύνατο να τραβηχτείτε πίσω για να αποφύγετε μια επίθεση και μετά να μετακινηθείτε κοντά στον αντίπαλό σας για να τον χτυπήσετε με το σπαθί σας. Αναγκαστικά θα πρέπει να τρέξετε, πατώντας το δεξί trigger του χειριστηρίου σας, και να καταναλώσετε το πολύτιμο stamina σας.

Σε ότι αφορά τον οπλισμό σας, ο Adam είναι εξοπλισμένος με μια ασπίδα και ένα σπαθί. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε sheathe τα όπλα αυτά και να βγάλετε ένα two-handed σπαθί (θυμίζει το Flamberge του Dark Souls). To τελευταίο έχει μεγαλύτερο reach, αλλά και πιο αργά animations επίθεσης. Επιπροσθέτως, έχετε στην διάθεσή σας ορισμένα consumables, όπως ακόντια, health potions και fire bombs.

To στοιχείο που κάνει το Sinner: Sacrifice for Redemption να ξεχωρίζει είναι ο “level-down” μηχανισμός του. Πριν λοιπόν αντιμετωπίσετε ένα boss θα πρέπει να “θυσιάσετε” ένα κομμάτι του εαυτού σας. Παραδείγματος χάριν, θα πρέπει να “θυσιάσετε” το durability της ασπίδας σας, τον ρυθμό αναπλήρωσης του stamina σας ή και το ίδιο το stamina σας, την ζημιά των επιθέσεων σας κ.ο.κ. Όσο προχωράτε λοιπόν στο παιχνίδι, ο ήρωάς σας αντί να γίνεται δυνατότερος γίνεται όλο και πιο αδύναμος. Αξίζει να σημειωθεί ότι μπορείτε να επιλέξετε την σειρά με την οποία θα αντιμετωπίσετε τα bosses, οπότε αν σε κάποιο εξ’ αυτών θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε την ασπίδα σας, καλό θα είναι να το αντιμετωπίσετε πριν θυσιάσετε το durability της. Την στιγμή βέβαια που θα φτάσετε στο όγδοο και τελικό boss, η μαχητική ικανότητα του ήρωά σας θα έχει μειωθεί στο ελάχιστο, οπότε… καλή τύχη.

O βαθμός δυσκολίας είναι αναμενόμενα υψηλός και κατά βάση θα χρειαστεί να εφαρμόσετε trial and error τακτικές και να μάθετε να αναγνωρίζετε τα patterns με τα οποία επιτίθενται τα bosses. Σε αντίθεση με το Dark Souls, το οποίο είναι… σκληρό αλλά δίκαιο, το Sinner: Sacrifice for Redemption είναι σε κάποιες περιπτώσεις απελπιστικά άδικο προς τον παίκτη και αυτό γιατί κάθε boss έχει μια συγκεκριμένη επίθεση που μπορεί να σας σκοτώσει με ένα μόνο hit. Τα δύο end game modes (New Game+ και Nightmare) προσθέτουν μεν replayability, αλλά ποιος θα φτάσει μέχρι εκεί μένει να απαντηθεί.

Το review βασίστηκε στην ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού για το Xbox One, η οποία μας παραχωρήθηκε από την Another Indie.

Πηγή: IGN Greece


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.