Εκπτώσεις στα μαγαζιά για όσους παίρνουν το λεωφορείο…


Εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα θα μπορούν να έχουν όσοι κινούνται με το λεωφορείο και όχι το αυτοκίνητο τους, σύμφωνα με το σχέδιο που επεξεργάζονται το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), ο ΟΑΣΘ και ο δήμος Λαγκαδά. Ήδη ο ΣΑΣΘ έχει καταθέσει τη σχετική πρόταση, που αξιολογήθηκε θετικά, μεταξύ των συνολικά επτά σε όλη την Ευρώπη, που θα χρηματοδοτηθούν και θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου «EMPOWER» του προγράμματος «HORIZON 2020».

Το ΣΑΣΘ ανέλαβε την πρωτοβουλία για την κατάθεση πρότασης συμμετοχής στο ευρωπαϊκό έργο «EMPOWER» ως «Take Up City», με τη σύμφωνη γνώμη τόσο του ΟΑΣΘ, όσο και του Δήμου Λαγκαδά. Στο πλαίσιο του έργου πραγματοποιήθηκε ανοιχτός διαγωνισμός με στόχο την ανάδειξη επτά τοπικών αρχών πόλεων που θα αποτελέσουν περιοχές εφαρμογής στο πλαίσιο του έργου.

Το ευρωπαϊκό έργο «EMPOWER»έχει ήδη εγκριθεί προς χρηματοδότηση στο πλαίσιο του προγράμματος «HORIZON 2020», με επικεφαλής εταίρο το Πανεπιστήμιο του Leeds (UK). Έχει ως στόχο τη μείωση των οχημάτων που κινούνται με συμβατικά καύσιμα στις πόλεις, μέσω της αλλαγής συμπεριφοράς κινητικότητας των χρηστών τους. Για το τελευταίο γίνεται χρήση κινήτρων που δίνουν οι νέες τεχνολογίες.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ, Γιάννης Παλαιστής, «η ιδέα για την πρόταση που κατέθεσε το ΣΑΣΘ συνδέεται άμεσα με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που ετοιμάζει ο ΟΑΣΘ στην περιοχή του Λαγκαδά. Επιθυμία μας είναι να συνδέσουμε το ηλεκτρονικό εισιτήριο με κίνητρα χρήσης αυτού (πόντοι επιβράβευσης ανά χρήση με δυνατότητα εξαργύρωσης ως έκπτωση σε τοπικές και μη επιχειρήσεις ή ως επιπλέον αξία εισιτηρίου από τον ΟΑΣΘ). Απώτερος σκοπός είναι η αύξηση της χρήσης του λεωφορείου για μετακινήσεις τόσο εντός όσο και εκτός ωρών αιχμής, και αντίστοιχη μείωση της χρήσης του συμβατικού ΙΧ».

Όπως περιέγραψε ο κ. Παλαιστής, η σύνδεση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου με σύστημα πόντων επιβράβευσης χρήσης και προσωποποιημένης πληροφόρησης, θα δώσει ένα επιπλέον κίνητρο χρήσης του από τους επιβάτες. Ακόμη μια ωφέλεια είναι ότι η σύνδεση των κινήτρων με υπηρεσίες και άλλες εμπορικές δραστηριότητες της περιοχής του Λαγκαδά θα συνεισφέρει στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και στην ανάδειξη της κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευαισθησίας των επιχειρηματιών του Λαγκαδά. Επιπλέον, η συνεργασία των φορέων θα δώσει τη δυνατότητα προβολής του Λαγκαδά και της Θεσσαλονίκης σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Την κοινή πρόταση ΣΑΣΘ – ΟΑΣΘ – δήμου Λαγκαδά υποστήριξαν επίσης ο Σύλλογος Εμποροεπαγγελματοβιοτεχνών Δήμου Λαγκάδα και το Παράρτημα Μακεδονίας–Θράκης του Πανελληνίου Συλλόγου Παραπληγικών.


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.