Κάντε το όπως ο ΠΑΟ και χωρίς ανακοινώσεις!

0
Δημήτρης Παπανικολάου
27/03/2014 • 08:17
Κάντε το όπως ο ΠΑΟ και χωρίς ανακοινώσεις!
  • shares

Είχε 19 τελικές προσπάθειες, έναντι 2 της Καλλονής, είχε ένα μέσο όρο ηλικίας 23 ετών στην ενδεκάδα του και έκανε τρία φάουλ περισσότερα από μια ομάδα που αμυνόταν (14 έναντι 11) γεγονός που δείχνει ότι δεν αφήνει τίποτα να. πέσει κάτω!

Στην Ελλάδα της κρίσης, η οποία μοιάζει να φουντώνει (κόντρα στις υποσχέσεις της ανάπτυξης που ακόμα έρχεται) το μοντέλο του Παναθηναϊκού είναι η εικόνα που πρέπει να ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες ομάδες που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να χτίσουν ένα σύνολο πάνω σε ακριβά συμβόλαια.

Κι αυτό δεν αφορά μόνο τον Άρη, που από χθες γνώρισε για 3η φορά στην ιστορία του τον υποβιβασμό στην κατώτερη κατηγορία, αλλά και πολλές άλλες.

Ο Ολυμπιακός, που είχε πολλές αλλαγές στην Τρίπολη, μοιάζει να περιμένει τους δύο ημιτελικούς με τον ΠΑΟΚ. Και φυσικά δικαιούται να χάνει, όπως κάθε ομάδα. Αυτό είναι υγιές φαινόμενο. Κανένας δεν μπορεί να μόνο να κερδίζει.

Αλλά τα λάθη που οδήγησαν στην ήττα είναι θέμα προς διερεύνηση από τον Μίτσελ, καθώς θεωρώ δεδομένο ότι αυτά έχουν ήδη μπει στο μικροσκόπιο του Γιώργου Γεωργιάδη, ώστε να τα εκμεταλλευτεί στα μεταξύ τους ματς του κυπέλλου. Και ήταν πολλά και με ποικίλες αποχρώσεις.

Για τον Ντε Μπλάσις ήταν μια μαγική βραδιά, αφού κατάφερε να κάνει ένα σπουδαίο παιχνίδι. Το ίδιο καλό ήταν και το απόγευμα για τους Κατάι και Μπαργκάν που οδήγησαν τη Βέροια και τον Πλατανιά σε σημαντικά τρίποντα.

Για την απόφαση του Σπάθα να αποβάλει τον Βασιλακάκη, απλά θα περιμένω την ΚΕΔ. Διότι είναι άλλο να είσαι καλός διαιτητής και άλλο να θέλεις να είσαι πρωταγωνιστής!

Η συνήθεια της Ξάνθης να εκδίδει ανακοινώσεις δεν εκπλήσσει πλέον κανένα. Μόνο το περιεχόμενο είναι πια αυτό που μετράει.

Απλά το να απαντούν οι ιδιοκτήτες των ομάδων με ανακοινώσεις ο ένας στον άλλον, φανερώνει και την απόσταση που τους χωρίζει.

Αντί να καθίσουν στο ίδιο δωμάτιο κλεισμένοι για ώρες, μέχρι να αποφασίσουν τον τρόπο που θα βελτιώσουν την εικόνα του προϊόντος τους, στέλνουν φιρμάνια με ατάκες που θεωρούν έξυπνες, επιχειρώντας όχι να συνετίσουν, αλλά να προσβάλουν αλλήλους.

Τακτική που οδηγεί άπαντες σε τοίχο!

Γράψτε το σχόλιο σας...