Χάμιλτον: “Όταν ήμουν μικρός, διάλεγα τον Κίμι”

Είναι δεδομένο πως ο Κίμι Ραϊκόνεν αποτελεί σημείο αναφοράς στον χώρο της F1 και πως πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους πιλότους της 20ετίας. Το γεγονός πως αφήνει πλέον την Ferrari για την Sauber έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις.

Είναι δεδομένο πως ο Κίμι Ραϊκόνεν αποτελεί σημείο αναφοράς στον χώρο της F1 και πως πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους πιλότους της 20ετίας. Το γεγονός πως αφήνει πλέον την Ferrari για την Sauber έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις. 
Πολλές απ’ αυτές προκαλόύν ακόμη περισσότερες τονίζοντας το πόσο πολύ εππηρέασε ο Φιλανδός το σπορ. 
Ο σπουδαίος Βρετανός οδηγός και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Λούις Χάμιλτον έκανε μία δήλωσει που θα μείνει στην ιστορία. Στην ερώτηση των δημοσιογράφων αν θα του λείψει ο Κίμι Ραϊκόνεν (από τον ανταγωνισμό της κατάκτησης του τίτλου), ο Χάμιλτον έδωσε μία απάντηση που ίσως να μην περίμενε κανείς:

«Αν θα μου λείψει ο Κίμι; Νομίζω πως πάντα όταν σε ρωτούν αν θα σου λείψει κάποιος δεν είναι εύκολο να απαντήσεις. Το σίγουρο είναι πως ο Κίμι θα λείψει πολύ από το σπόρ. 
Ξέρετε, πριν ακόμη μπω στη Formula 1, όταν έπαιζα PlayStation, επέλεγα πάντα τον Κίμι. Ονειρευόμουν πως ήμουν εγώ στη θέση του. Μετά θυμάμαι το πρώτο αυτοκίνητο στη McLaren, με το set up του Κίμι και την ανάρτηση που χρησιμοποιούσε. 

Το θυμάμαι σαν να ήταν χθες. Ήταν πραγματικά μία απίστευτη εμπειρία, θεωρούσα ότι έχουμε παρόμοιο οδηγικό στυλ, εξάλλου συνήθισα γρήγορα το δικό του το set up. 
Ο Ραϊκόνεν έχει μια φανταστική καριέρα, ήταν για μένα πραγματικά τιμή που αγωνίστηκα απέναντί του. Μοιάζει όμως να είναι… παγωμένος, όπως ο πάγος. Πιστεύω πως έχει ακόμη αρκετά χρόνια μπροστά του, μάλλον…δεν γερνάει. Δεν ξέρω αν αυτό το έχουν όλοι οι Φιλανδοί».

Ο Κίμι Ραϊκόνεν μπήκε για πρώτη φορά στον… παράδεισο της F1 το 2001 στην ομάδα στην οποία επιστρέφει 17 χρόνια μετά, την Sauber. Πρώτος του αγώνας ήταν το GP της Αυστραλίας και η πρώτη του νίκη ήρθε 2 χρόνια μετά με το μονοθέσιο της McLaren στο GP της Μαλαισίας. 
Κατάφερε να κατακτήσει τον Παγκόσμιο τίτλο με τα χρώματα της Ferrari στο πρώτο πέρασμά του από την σκουντερία, ήταν το 2007. 

Στις 23 Γενάρη του 2009 ο Ραϊκόνεν αφήνει την F1 για να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο WRC αρχικά με την ομάδα του θρύλου των Rally Τόμι Μάκινεν και στο τιμόνι του Grande Punto Abarth S2000. Το ντεμπούτο του έγινε στα… χιόνια της πατρίδας του και στο WRC της Φιλανδίας. Δείχνει να τα πηγαίνει εξαιρετικά καλά για… ρούκι, όντας 3ος στην κατηγορία του και 15ος στην γενική, μέχρι την ειδική της Βαρινμάγια όπου έχασε τον έλεγχο του Ιταλικού αυτοκινητού, είχε μία δύσκολη έξοδο που τον ανάγκασε να μείνει εκτός. 

Στο WRC οδήγησε και για την Citroen και το C4. 
Δοκίμασε επίσης την εμπειρία του NASCAR μέχρι και το τέλος του 2011 κι έναν χρόνο μετά επιστρέφει στην F1 με την ομάδα της Lotus. 

Θα τρέξει για την ιστορική φίρμα για 2 σεζόν και θα ντυθεί εκ νέου στα κόκκινα της Ferrari το 2014 όπου και θα μείνει μεχρι το τέλος της σεζόν, όπου και θα επιστρέψει προφανώς για να ολοκληρώσει την καριέρα του στα 39 πια εκεί όπου άρχισαν όλα, στην Sauber. 


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.